Epson Scanner 3200 og A3-printer
Fra : Preben Kruse

Dato : 17-03-03 17:56

Jeg står foran at investere i en EPSON Scanner, Perfection 3200 og en EPSON
A3-Printer, Stylus Photo 1290.

Men jeg vil gerne se dem demonstreret før jeg køber - men jeg kan simpelthen
ikke finde en forhandler der har grejet stående så jeg kan se hvad det kan.
Jeg vil gerne se et par af mine dias scannet med Perfection 3200 og
derefter printet ud på Stylus Photo 1290.

Og jeg vil også gerne se et par A3-udskift-eksempler, evt. Epsons egne, men
kan heller ikke få fat i sådanne.
Har nogen et hot tip - gerne i Aalborg-Aarhus-området.

Preben Kruse

Fra : Madsen

Dato : 19-03-03 17:23

Preben Kruse skrev:

> Jeg står foran at investere i en EPSON Scanner, Perfection 3200 og
> en EPSON A3-Printer, Stylus Photo 1290.
>
> Men jeg vil gerne se dem demonstreret før jeg køber

Jeg har i mange måneder ventet på at den selvsamme scanner skal komme
til landet og nu har jeg endelige fundet et sted hvor de tilsyneladende
kan levere i løbet af et par dage eller tre, så jeg har bestilt den i
dag.

Om du kan få lov til at prøve den i aktion hos Computerstore ved jeg
ikke, men de har den tilsyneladende pt. De har en salgsafdeling i
Risskov, så det var måske værd at tjekke? Jeg har været derude engang
og dengang havde de forskellige printere og computere stillet op.

<http://www.computerstore.dk/shop/Kontakt.asp>

Madsen som ikke arbejder for Computerstore.

Fra : Madsen

Dato : 25-03-03 13:01

Madsen skrev:

[EPSON Perfection 3200]

> [...]
> komme til landet og nu har jeg endelige fundet et sted hvor de
> tilsyneladende kan levere i løbet af et par dage eller tre, så jeg

Og jeg har lige fået en mail i dag som fortæller at der alligevel ikke
er 2-3 dages leveringstid. Ingen af firmaets leverandører har scanneren
på lager alligevel, så der kan gå uger før jeg får den. Pt. sidder jeg
og koger over hvorfor så mange forhandlere skriver 2-3 dage når de ikke
engang har produktet på lager. For hulen hvor har jeg set det mange
gange. Stort set alt hvad jeg har købt på det sidste har alligevel ikke
være på lager når det kommer til stykket. Er det mon i det hele taget
tilladt at en forretning skriver 2-3 dage når de udmærket godt ved at
de ikke kan opfylde det? Jeg føler mig i hvert tilfælde snydt hver
gang det sker.

Madsen.