Driver til HP ScanJet 4P Scanner under Win~
Fra : Martin Jakob Larsen

Dato : 16-03-03 20:42

Er der nogen hvor det er lykkedes for at installere en HP ScanJet 4P Scanner
under Windows XP.
Jeg har problermer med at installere SCSI interfacet (ISA). Nogen der ved
hvor man finder drivere til Windows XP.

Mvh.
Martin Jakob Larsen
e-mail: mjl@mjl.dk

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 17-03-03 08:59

Martin Jakob Larsen wrote:
> Nogen der ved hvor man finder drivere til Windows XP.

http://h20015.www2.hp.com/en/softwareList.jhtml?reg=&cc=&prodId=sj4ppc&lc=en&softitem=Microsoft%20Windows%20XP&sw_lang=en

Det tog ca. 1min, dette var fremgangsmåde:
http://www.hp-hjemme.dk/
-> Drivere, opdateringer og reservedele
-> HPs support og driversider (engelsk)
-> Enter product number: scanjet 4p
-> etc.

Håber de virker og du selv kan bruge metoden
i fremtiden.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fjern 'removespamfilter' ved svar til email.

Fra : Martin Jakob Larsen

Dato : 17-03-03 19:26

Hejsa.
Tak for forsøget.
Jeg havde allerede prøvet disse drivere. Problemet er at der ikke medfølger
en driver til det ISA SCSI-netkort der fulgte med scanneren. Jeg har hørt
andet sted at ISA kort ikke er understøttet af XP ?

Er der nogen der kan af- eller bekræfte dette ??

Mvh.
Martin Larsen
e-mail: mjl@mjl.dk

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 18-03-03 12:43

Martin Jakob Larsen wrote:
> Problemet er at der ikke medfølger en driver til det
> ISA SCSI-netkort der fulgte med scanneren.

Hvad er mærke og modelnr på kortet?
- Evt. andet der står på chipsne er også
velkommen her.

> Jeg har hørt andet sted at ISA kort ikke er understøttet
> af XP?

De skal vist bare være Plug&Play kompatible.

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=KB;en-us;q242920
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=KB;en-us;q279819

Fra : Rado

Dato : 17-03-03 16:04

On Sun, 16 Mar 2003 20:41:48 +0100, "Martin Jakob Larsen" <mjl@mjl.dk>
wrote:

> [...]
>under Windows XP.
>Jeg har problermer med at installere SCSI interfacet (ISA). Nogen der ved

Er det et Symbios Logic 53C400A kort? Jeg har selv forgæves forsøgt at
finde drivere til dette kort til Win2000.

--
Rado

and why. Then do it. - Robert Heinlein