stanby ?? hvad er det egenlig
Fra : Brian Tingholm

Dato : 16-03-03 19:49

jeg har en bærbar computer som jeg ynder at sætte i standby da det IKKE er
en mobile processor !! men hvad er standby ?? (kun ram der kører eller hva'
?) det jeg egentlig er ude på at høre er om jeg på putte computeren i sin
taske når den er i stanby, eller vil den brænde sammen så ??
der er INGEN kølere der kører når den er i standby !!

--
Hilsen Brian Tingholm

PS. Hvis du bruger hotmail eller yahoo mail, kan du ikke svare på denne mail
da jeg blokerer disse udbydere. Brug i stedet Kontaktformularene på
www.tingholm.com

Fra : Gismo

Dato : 16-03-03 22:36

"Brian Tingholm" <Webmaster@tingholm.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> taske når den er i stanby, eller vil den brænde sammen så ??
> der er INGEN kølere der kører når den er i standby !!

Min gamle blærbare brændte jeg ikke af ved at den var på standby når den lå
i tasken. Flere gange havde jeg den også tænt i tasten (glimrende diskman ;)

Gismo