v:pc
Fra : mullerman.dk

Dato : 16-03-03 15:08

Hej gruppe.
har efn ældre pc jeg godt kunne tænke mig at sælge, men ved ikke helt hvad
den er værd...

Pc'en er en:
amd k4-100mhz
128 mb ram
20 gb + 3 gb harddisk
18x cdrom
16 bit lydkort
alm grafikkort + 3dfx kort.
tastatur + mus

virker perfekt, men har nogle år på bagen.

Hvad en den værd???
På forhånd tak for hjælpen

Fra : Klaus

Dato : 16-03-03 15:16

"mullerman.dk" <andel@mullerman.dk> skrev i en meddelelse
> Hej gruppe.
> har efn ældre pc jeg godt kunne tænke mig at sælge, men ved ikke helt hvad
> den er værd...
>
> Pc'en er en:
> amd k4-100mhz
> 128 mb ram
> 20 gb + 3 gb harddisk
> 18x cdrom
> 16 bit lydkort
> alm grafikkort + 3dfx kort.
> tastatur + mus
>
> virker perfekt, men har nogle år på bagen.
>
> Hvad en den værd???
> På forhånd tak for hjælpen

Prøv dk.marked.privat.edb
Klaus

Fra : Christian Mygind

Dato : 16-03-03 15:21

mullerman.dk wrote:
> Hej gruppe.
> har efn ældre pc jeg godt kunne tænke mig at sælge, men ved ikke helt
> hvad den er værd...
>
> Pc'en er en:
> amd k4-100mhz

mener du 486 eller K5?

Prisen er under alle omstændigheder særdeles beskeden - du må ikke blive
forundret hvis vurderingen i dmpe ender omkring en hundredelap eller 1½. Den
er mere værd, solgt i stumper.

/Chr

Fra : mullerman.dk

Dato : 16-03-03 17:33

"Christian Mygind" <mygind@FJERNc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Prisen er under alle omstændigheder særdeles beskeden - du må ikke blive
> forundret hvis vurderingen i dmpe ender omkring en hundredelap eller 1½.

det er nok en 486'er