Skærm
Fra : John Thomsen

Dato : 16-03-03 12:20

Efter at have været nede i to omgange - og skiftet en defekt harddisk
- er jeg nu i en 'genopbygningsfase'.... )

Blandt de mange ting, der er gået tabt, er et indlæg - men mest dog
adressen - som jeg mener at huske, kom fra denne NG.

For et par måneder siden, eller mere, sendte jeg et SOS om en
Mitac-skærm, som kun viste grønne farver - men de andre er der!

Jeg fik det råd, at udskifte kablet, men det er fastmonteret....

Så var det, en flink fyr her fra gruppen - måske en 'Leif' fra
Bistrup/Birkerød - indbød mig til at kigge forbi med skærmen.

Det er ham, jeg gerne vil i kontakt med igen.... )

(eller en anden med tilsvarende tilbud, nær Værløse)

Venligst
John

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 16-03-03 14:57

John Thomsen wrote:
> [...]
> Bistrup/Birkerød - indbød mig til at kigge forbi med skærmen.
>
> Det er ham, jeg gerne vil i kontakt med igen.... )

Du kan finde gamle indlæg med
google:
http://www.google.com/grphp?q=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=da

her er tre indlæg med " mitac grøn"