Erfaring med AMITECH Pc'er
Fra : HMR

Dato : 15-03-03 23:07

Hej

Er der nogen som har erfaring med AMITECH pc'er ?

Er det OK pc'er eller skal man hellere selv samle en PC.

Mvh
HMR

Fra : Mercenary

Dato : 16-03-03 01:57

"HMR" <ris@NOSPAMtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Er der nogen som har erfaring med AMITECH pc'er ?
>
> Er det OK pc'er eller skal man hellere selv samle en PC.

Hmmmmm. Min første PC var Amitech (Pentium 133 LOL) og der var aldrig andet
end bøvl med den. Og deres service var elendig. Siden da har jeg altid selv
samlet mine maskiner. Det er dyrere men man får hvad man vil have.

--
/Merc

There are 10 types of people.
Those who understand binary, and those who don't...

Fra : Lene Skov Mikkelsen

Dato : 16-03-03 02:40

> Er der nogen som har erfaring med AMITECH pc'er ?

Min far har en (jeg er dog nærmeste den eneste, som har brugt den). Det er
en PIII 450 Mhz med 128 MB ram. Lydkortet var noget gammelt bras og rammene
blev med tiden for få. DVD'en måtte skiftes, da den larmede helt vildt, og
de forudinstallerede grafikdrivere passede ikke til grafikkortet. Amitech
hjalp dog fint med dette.
Jeg har godt nok været glad for den computer!

> Er det OK pc'er eller skal man hellere selv samle en PC.

Ville alligevel til ENHVER tid samle selv. Det er meget billigere og du ved
præcis, hvad du putter i. F.eks. aner jeg ikke, hvem der har lavet
grafikkort og motherboard i min fars computer. Det er ellers noget, som jeg
også kigger på inden køb af nyt hardware. Rammene måtte jeg tage ud og læse
på og slå op på Google, for at finde ud af, at de var PC100. Lige sådan med
harddisken. Det er ikke til at finde alle disse oplysninger andre steder.

- Lene

Fra : MaRk

Dato : 16-03-03 10:32

> Er det OK pc'er eller skal man hellere selv samle en PC.

Byg selv eller køb af en pc bruger som også selv bygger.

Det er ikke sikkert der er så meget at spare men du for meget mere for
pengene.

Mvh
Mark
www.mgrj.1go.dk

Fra : Frans Jensen

Dato : 16-03-03 11:01

On Sat, 15 Mar 2003 23:06:44 +0100, "HMR" <ris@NOSPAMtdcadsl.dk>
wrote:

>Hej
>
>Er der nogen som har erfaring med AMITECH pc'er ?

så vidt jeg erfarede fra Amitech kan man ikke købe en af deres
PC'er uden at man også bliver nødt til at købe et bestemt
styresystem(Microsoft), så for mit vedkommende er dette firma
ikke et jeg handler med

--
Der findes to ting, som er uendelige: universet og den menneskelige dumhed.
Og når det gælder universet, er jeg endda ikke helt sikker.

- Albert Einstein -