Er mit lydkort noget skod ??
Fra : Thomas Thomsen

Dato : 15-03-03 11:36

Jeg har netop købt et nyt bundkort med onboard-lyd. Jeg synes bare ikke det
virker optimalt. Jeg kan ikke få lyd ud af bag-højtalerne (har 4 sattelitter
+ subwoofer). Og i battlefield 1942 er det ligesom lyden køre alt alt for
hurtig.
Under directx siger den at lyden ikke er hardware-supportet, kan det passe?

Jeg har ikke kunne finde ud af hvilket lydkort det er men i specifiktionerne
for kortet står der : 6-ch AC'97 Audio Function. Er det der kun for at der
skal være lidt lyd på bundkortet? ( = virkelig dårligt), eller kan det
sagtens bruges?
Jeg har ikke de store krav til lyden, den skal bare være i orden og spille
ud af alle 4 højtalere (har lavet line-in om til rear-speakers med driveren,
men der kommer ingen lyd).

Hvis I mener at jeg bør købe et seperat lydkort, hvilket et i den billige
ende skal jeg så vælge?

Venlig hilsen
ThomasT

Fra : Thomas Thomsen

Dato : 15-03-03 11:38

Det er iøvrigt dette bundkort:
http://www.soltek.de/English/product/75frn-r.htm

Fra : Vega

Dato : 15-03-03 13:55

Mit Soltek SL-75FRV fungere perfekt med onboard lyd. Både til film og spil.

Mvh. Vega.