Tiscali. Er der nogen problemer med adsl
Fra : Benny Jensen

Dato : 27-03-03 00:59

Jeg har haft nogle problemer min min adsl forbindelse i de sidste par dage.
Langsom og bøvl med e-mailen. Er jeg den ene ?? Jeg bor i København´s
området.

Mvh.
Benny

Fra : kennybear

Dato : 27-03-03 15:15

"Benny Jensen" skrev d. 27-03-03 00:59 dette indlæg :
> [...]
dage.
> Langsom og bøvl med e-mailen. Er jeg den ene ?? Jeg bor i København´s

Det kan måske skyldes at Tisacali er ved at skære ind til benet hvad
centraler angår, de fattes jo penge så derfor nedlægger de mange af de
centraler hvor der er meget få brugere tilsluttet. Men om det lige er
det i dit tilfælde skal jeg ikke kunne sige.

//Kenneth

http://www.kandu.dk/

Fra : Nicolai

Dato : 27-03-03 15:33

> dage.

Spørg i Tiscali's interne grupper.

> [...]
> centraler hvor der er meget få brugere tilsluttet. Men om det lige er
> det i dit tilfælde skal jeg ikke kunne sige.

Kæft en gang lort at lukke ud - du har intet at have det udsagn i. No offence.

Som Tiscali-ADSL kunde gennem 2 år er jeg enig i at serviceniveauet ikke er imponerende, men en ting skal de have:
Deres netværk kører sateme godt. Oppetiderne sparker total røv.

Fra : Michael Bruun

Dato : 28-03-03 10:05

"kennybear" <kennybear.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> Det kan måske skyldes at Tisacali er ved at skære ind til
> benet hvad centraler angår, de fattes jo penge så derfor
> nedlægger de mange af de centraler hvor der er meget få
> brugere tilsluttet.

Hmm. Jeg er rimelig sikker på, at hvis Benny Jensens central var blevet
nedlagt, så havde det givet sig udslag i mere alvorlige driftsforstyrrelser
end en langsom ADSL-forbindelse og bøvl med e-mailen...

Michael
--
"The best argument against democracy is a five minute talk with
the average voter." - Winston Churchill

Fra : Rudi Stegen

Dato : 28-03-03 12:13

Hej Benny Jensen, du skrev i dk.edb.internet.udbydere.xdsl:

> Jeg har haft nogle problemer min min adsl forbindelse i de sidste
> par dage. Langsom og bøvl med e-mailen. Er jeg den ene ?

Prøv <news:tiscali.dk.produkter.adsl> eller evt.
<news:tiscali.dk.produkter.email> (afhængigt af dit primære problem).

Skulle nogen være udsat for det samme, er det mere sandsynligt at få
repons i disse grupper.

--
Hygge fra Århus - Rudi