8 mdr. og reagere ikke på højre øre
Fra : LBR

Dato : 26-03-03 18:05

Hej

Jeg havde besøg af sundhedsplejersken igår og hun lavede en bolprøve og min
datter reagerede slet ikke på højre øre. Nu skal hun til ørelægen.

Jeg vil bare høre om der er nogle som har oplevet noget ligende og hvad er
jeres erfaringer?

Hilsen Louise

Fra : nicolehh

Dato : 26-03-03 18:20

"LBR" skrev d. 26-03-03 18:05 dette indlæg :
> [...]
> datter reagerede slet ikke på højre øre. Nu skal hun til ørelægen.
>
> Jeg vil bare høre om der er nogle som har oplevet noget ligende og

Min datter reagerede heller ikke på det ene øre ved boel-prøven, men SP
kom så igen 4 uger senere for at tage en ny test, og da var hun
opmærksom på lydene med det samme...

Hun havde bare ikke været i "humør" til testen første gang!!

Så held og lykke ved ørelægen, og hold troen oppe, det er jo slet ikke
sikkert at det er så slemt!

http://www.kandu.dk/

Fra : JN

Dato : 27-03-03 16:04

"nicolehh" <nicolehh.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> og min

> hvad er

Vores søn reagerede heller ikke da han var 8 mdr. Det viste sig senere på
aftenen at han lige havde fået mellemørsbetændelse. Så der kan være mange
grunde til at de ikke reagerer.
Efter endt penicillinbehandling reagerede han normalt.

Lisbeth

Fra : Musen

Dato : 27-03-03 17:13

> [...]
> datter reagerede slet ikke på højre øre. Nu skal hun til ørelægen.
>
> Jeg vil bare høre om der er nogle som har oplevet noget ligende og hvad er

Hej Louise
Vores søn reagerede heller ikke (eller dvs. forsinket som sp kaldte det) på
det ene øre. Men da hun kom igen et par uger efter, var der ingenting, og
han virkede også ret ukoncentreret den første gang, så det behøver altså
ikke at have noget at sige.
Det kan jo også være at han har en prop af ørevoks der sidder og hæmmer
hørelsen.
Held og lykke med det
Venlig hilsen Mia

Fra : LBR

Dato : 31-03-03 20:38

Tusind tak for jeres svar, det var lige sådan noget jeg havde brug for at
høre.

Louise

Fra : LBR

Dato : 18-04-03 20:47

Hej

Nu har vi været hos ørelægen og han fjernede en temmelig stor klat ørevoks
fra hendes øre, så nu er hun så god som ny!

Louise

Fra : nicolehh

Dato : 18-04-03 20:59

"LBR" skrev d. 18-04-03 20:47 dette indlæg :
> [...]
ørevoks
> fra hendes øre, så nu er hun så god som ny!

Det var da rart at få det afklaret...
selvfølge forstår jeg da at i var nervøse. Og det må også have været
rart at høre om andre der havde et dårlig test-resultat første gang, men
at der heller ikke var noget galt der!!

Og i må da have fortsat held og lykke med lille-pigen!

http://www.kandu.dk/