MS Windows
briani 27239
Fejl i reg-db under start-op i XP
Fra : Martin

Dato : 26-03-03 17:37

Hej

Jeg har installeret XP på svigerfars computer og det virker fint nok.

Men, når skidtet starter op, kommer der en fejlmeddelelse at filen
"SetupRun.exe" ikke kan findes. Der kommer herefter en anden meddelelse, der
anbefaler at man fjerner den fra reg-db. Det vil jeg også gerne !

Jeg har prøvet, uden held, med geninstallation (oveni) og Regcleaner. Er der
andre der kan give en brugsanvisning til hvordan jeg fjerner denne
irriterende besked ??

Mvh. Martin

Fra : kennybear

Dato : 26-03-03 18:25

"Martin" skrev d. 26-03-03 17:37 dette indlæg :
> [...]
Er der
> andre der kan give en brugsanvisning til hvordan jeg fjerner denne

Du skal finde nøglen i reg-db som indeholder filnavnet SetupRun.exe.
Kommer lige tilat tænke på der er en nemmere måde, gå ind på
www.mlin.net og hent programmet StartupControl, det ka du bruge til at
fjerne bestemte ting med der starter op af sig selv, hvis du har
problemer med at finde rundt i programmet så vender du bare tilbage, så
tager vi den derfra nemlig

//Kenneth

http://www.kandu.dk/

Fra : Klitgaard

Dato : 26-03-03 18:47

"kennybear" <kennybear.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> fjerne bestemte ting med der starter op af sig selv, hvis du har
> problemer med at finde rundt i programmet så vender du bare tilbage, så

Ja eller bare gå Start -> Kør -> Msconfig

--
- Klitgaard
"Jeg er allergisk overfor alkohol og narkotika. Jeg får udslag i form af

Fra : kennybear

Dato : 26-03-03 19:04

> Ja eller bare gå Start -> Kør -> Msconfig

Hæhæ ja den havde jeg lige glemt

http://www.kandu.dk/

Fra : Martin

Dato : 27-03-03 08:11

Tak for svarene !

Jeg har lige set på min egen PC og umiddelbart msconfig let at gå til -
ellers prøver jeg med det program, der blev foreslået !

Mvh. Martin