DAT-fil problem
Fra : Anders Ravn

Dato : 26-03-03 17:10

Hej alle i kloge hovedet :)

Lad nu være med at slagte mig, hvis mit spørgsmål ikk hører hjemme her.

Men jeg har en PHP-gæstebog, hvor indlæggene bliver lagret i en DAT-fil. Men
så skete der det at serveren crashede hos mit webhotel, og nu ved jeg ikk om
der er sket noget med filen.

Jeg får denne error...

Parse error: parse error, unexpected T_STRING in
/home/web/gb0331/tag/data/gb_data.dat on line 14

Du kan kigge på www.thenetr.dk - under gæstebog

Jeg sender gerne samtlige filer, hvis der er en venlig sjæl der vil hjælpe?

På forhånd tusind tak for hjælpen.

Med venlig hilsen,

Anders

Fra : Martin Skovgaard

Dato : 26-03-03 19:23

har du prøvet at hente filen hjem, og åbne den ?

Fra : Anders Ravn

Dato : 26-03-03 21:40

"Martin Skovgaard" <peewee@mailme.dk> wrote in message
> har du prøvet at hente filen hjem, og åbne den ?

Ja, det har jeg prøvet, men jeg kan ikke rigtig se nogen fejl... Kan prøve
at sende den til dig, hvis du gider kigge på den?

Mvh,

Anders Ravn

Fra : Anders Ravn

Dato : 28-03-03 13:03

Er der virkelig slet ikke nogen der har nogle gode idéer?

Jeg vil da være ked af at miste mine gæstebogsindlæg :(

//Anders

Fra : Aksel Spandet

Dato : 28-03-03 13:41

Prøv at sende hele gæstebogen til mig....