MS Windows
briani 27239
program til minimering
Fra : Rune Thougaard

Dato : 25-03-03 22:02

findes der ikke en program som kan lægge alle mulige programmer ned i
bundlinien lige som MSN, kazaa, iMesh osv. sp de lige som kan ligge lidt
mere i baggrunden og der med give mere plads til andre åbne mapper...!!!

håber i forstår..!! ellers må jeg jo prøve på en anden måde..!!

mvh. Rune Thougaard

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 25-03-03 22:24

"Rune Thougaard" <rune@vinperlen.dk> skrev :

>findes der ikke en program som kan lægge alle mulige programmer ned i
>bundlinien lige som MSN, kazaa, iMesh osv. sp de lige som kan ligge lidt
>mere i baggrunden og der med give mere plads til andre åbne mapper...!

TrayIt
http://www.teamcti.com/trayit/

Fra : Rune Thougaard

Dato : 26-03-03 16:00

> TrayIt
> http://www.teamcti.com/trayit/

Og TAK til dig Knud det virker fint...!!

mvh. Rune Thougaard

Fra : Anders Lund

Dato : 25-03-03 22:30

Rune Thougaard wrote:
> [...]
> bundlinien lige som MSN, kazaa, iMesh osv. sp de lige som kan ligge
> lidt mere i baggrunden og der med give mere plads til andre åbne

Prøv at kigge her: http://www.mlin.net/TraySaver.shtml
Der kan man højreklikke på programmerne nede i bundlinien og vælge "Minimize
to tray". Selv bruger jeg kun programmet til at skjule en masse af de små
iconer nede ved siden af uret.

Men leg lidt med Tray Saver...
--
Anders Lund - spam2003@andersonline.dk
"The real question is this: If no human being can ever

Fra : XoDeus

Dato : 26-03-03 08:46

kazaa, iMesh osv.
Skal vi sende hans thread videre til APG??

--
Your mouse has moved. Windows NT must be restarted for the change to take effect. Reboot now? [ OK ]

Fra : Gevaldi

Dato : 26-03-03 09:02

XoDeus skrev:
> kazaa, iMesh osv.
> Skal vi sende hans thread videre til APG??

Hvorfor dog det, det er da ikke ulovlige
programmer *eg*

--
/Gevaldi
Indlæg som sendes via kandu.dk besvares ikke.

Fra : Rune Thougaard

Dato : 26-03-03 09:26

hvad er AGP...??

mvh. Rune

Fra : Gevaldi

Dato : 26-03-03 09:32

Rune Thougaard skrev:

> hvad er AGP...??

Hvis du nu gned søvnen ud af øjnene, så ville
du se der stod *APG* og det er:
_Antipiratgruppen_

http://www.antipiratgruppen.dk/

Fra : XoDeus

Dato : 26-03-03 10:29

Programmerne er ikke ulovlige i sigselv, men indholdet der bliver
hentet ned gennem disse er med 99% sikkerhed ulovligt!

--
Your mouse has moved. Windows NT must be restarted for the change to take effect. Reboot now? [ OK ]

Fra : IzNoGoUd

Dato : 26-03-03 13:49

On 26 Mar 2003 10:29:25 +0100, XoDeus <xodeus@gmx.net> wrote:

>Programmerne er ikke ulovlige i sigselv, men indholdet der bliver
>hentet ned gennem disse er med 99% sikkerhed ulovligt!
uha uha, men kan du bevise det?

--
best regards IzNoGoUd aka Claes Nielsen, Svendborg, Denmark.

Fra : Anders Lund

Dato : 26-03-03 09:46

XoDeus wrote:
> kazaa, iMesh osv.
> Skal vi sende hans thread videre til APG??

Hvorfor dog det?

Ej, folk er uskyldige indtil det modsatte er bevist.

Fra : IzNoGoUd

Dato : 26-03-03 13:44

On 26 Mar 2003 08:46:12 +0100, XoDeus <xodeus@gmx.net> wrote:

> kazaa, iMesh osv.
>Skal vi sende hans thread videre til APG??
goddag hr. betjent

--
best regards IzNoGoUd aka Claes Nielsen, Svendborg, Denmark.

Fra : Rune Thougaard

Dato : 26-03-03 13:56

> goddag hr. betjent

Hvad er det i vil melde mig for..??

Fra : Poul Elgaard-Jørgens~

Dato : 26-03-03 14:41

"Rune Thougaard" <rune@vinperlen.dk> wrote in message

> Hvad er det i vil melde mig for..??

De vil melde dig for at anvende nogle programmer der ikke i sig selv er
ulovlige, men som MEGET ofte anvendes til ulovlige ting - ligesom de sikkert
vil anmelde dig hvis de finder ud af at du ejer en bil, idet NÆSTEN alle
kører for stærkt

Poul

Fra : Rune Thougaard

Dato : 26-03-03 15:59

> [...]
sikkert
> vil anmelde dig hvis de finder ud af at du ejer en bil, idet NÆSTEN alle

hehe ok det vil sige at i har gang i noget der er super plat der er flere
mil. bruger der har kazaa, imesh, news.tele.dk osv. så i får travlt...!!!

mvh. Rune Thougaard