Ritas hjemmeside - mailadresse ???
Fra : JEK

Dato : 25-03-03 21:50

Hej derude i det forårsramte Danmark

Jeg er en flittig bruger af koderne fra Ritas hjemmeside (tusinde tak Rita,
det har afhjulpet mange
søvnløse nætter).
Jeg har dog lige et spørgsmål, for jeg tror jeg har fået lavet en fejl.
Jeg har "lånt" Ritas koder til en "farvel og tak" popup, nu er der bare lige
det, at
"farvel og tak" popper up bare man klikker på et link *GGG*
det skulle jo gerne først komme i det øjeblik man helt forlader min
hjemmeside og
ikke når man bare kigger rundt.

På forhånd tak for hjælpen
MVH
Jane

http://onsdagsklubben.homepage.dk

Fra : Rita

Dato : 26-03-03 07:37

"JEK" skrev:
> "farvel og tak" popper up bare man klikker på et link *GGG*
> det skulle jo gerne først komme i det øjeblik man helt forlader min
> hjemmeside og
> ikke når man bare kigger rundt.

Hej Jane
Har lige skrevet i din gæstebog.
--
Mvh. Rita

Fra : Rita

Dato : 26-03-03 08:05

"JEK" skrev
> "farvel og tak" popper up bare man klikker på et link *GGG*
> det skulle jo gerne først komme i det øjeblik man helt forlader min
> [...]

Jeg har fundet en kode, der skal indsættes på undersiderne
for at forhindre, at pop-op-vinduet kommer frem, når man
forlader forsiden for at gå til en underside:
Det skulle virke, men om det gør det, ved jeg ikke
--
Mvh. Rita

Fra : Rita

Dato : 26-03-03 08:53

Jeg skrev selv:
> Det skulle virke, men om det gør det, ved jeg ikke

Jeg har lige prøvet koden af på en testside ved Tripod.
Det duer ikke. Vinduet popper op, når man går til en underside.
--
Mvh. Rita

Fra : JEK

Dato : 27-03-03 22:36

Hej Rita

Tusinde tak for din indsats. Jeg har p.t. valg at fjerne min "farvel og tak"
til der findes en løsning.
Fik tilbagemeldinger fra medlemmerne i klubben sååååååå *GGGGG*

MVH
Jane

Fra : Esben Boye-Jacobsen

Dato : 29-03-03 15:35

Hvad med at lave et javascript, der først viser en pop-up OG SÅ sender brugeren
videre?

Noget i stil med;

alert('Farvel og tak for besøget');
document.URL="http://www.nyside.dk";