badekar / sandkasse efterlyses
Fra : Carina & Thomas

Dato : 25-03-03 15:00

hej allesammen
vi var så heldig at vi sidste sommer købte en sandkasse udformet som et
stort skib med rat i - desværre er det gået i stykker , vi brugte det ellers
som badekar til vores tvillinger , da de elsker at bade sammen , vi har
derefter ledt med lys og lygte efter noget tilsvarende der både er lidt dybt
og langt , men vi kan desværre kun finde de små skildpadde sandkasser, er
der nogen der har en ide til os ? det skal helst kunne findes i nordsjælland
eller kbh
mange hilsner fra
Carina

Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 25-03-03 18:27

"Carina & Thomas" <thomas_hansen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> og langt , men vi kan desværre kun finde de små skildpadde sandkasser, er
> der nogen der har en ide til os ? det skal helst kunne findes i

Vi har tidligere brugt et gammelt traktordæk
som sandkasse. Det er rart for børnene at læne
sig op ad, og de kan øve sig i balancegang
på kanten.

Mvh. Bodil.

Fra : Helle

Dato : 25-03-03 19:13

> Vi har tidligere brugt et gammelt traktordæk
> som sandkasse. Det er rart for børnene at læne
> sig op ad, og de kan øve sig i balancegang
> på kanten.
>
> Mvh. Bodil.

Det er bare enormt svært at bruge som badekar

Helle

Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 26-03-03 23:00

"Helle" <lonstrup@SLETpc.dk> skrev i en meddelelse

> Det er bare enormt svært at bruge som badekar

Ja, det kan du da sådan set have ret i!

))))))))

Mvh. Bodil.

Fra : Meta Dam

Dato : 29-03-03 21:58

> [...]
> finde de små skildpadde sandkasser, er der nogen der har en ide til
> os ? det skal helst kunne findes i nordsjælland eller kbh

For et par uger siden, så jeg at Føtex reklamerede med børnebadekar på 45
eller 100 l.
For en ugenstid siden var jeg i HW-hjørnet i Lyngby (Isenkrammer), og der
havde de nogle store plastbadekar. Jeg tror godt, at man ville kunne bade to
børn i et af dem.

En mulighed kunne også være at kontakte "Plast Team"-forhandlernen i
Danmark. de slæger alt i plastikbeholdere. Skodborgvej 315, 2850 Nærum, tlf:
45 56 02 40, plast@plast-team.dk (Adresse fundet på www.plast-team.com)

VH Meta