Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
låne 20000kr?????????????
Fra : Jørn og Rikke Hougaa~

Dato : 25-03-03 10:50

nogen der vil låne mig ca. 20000kr til afdrag?
vedkommen kan selv beholde rentefordelen

Fra : Jørn og Rikke Hougaa~

Dato : 25-03-03 11:04

kun kontakt over mail

Fra : Dopedog

Dato : 25-03-03 16:18

> nogen der vil låne mig ca. 20000kr til afdrag?
> vedkommen kan selv beholde rentefordelen

Ja da selvfølgelig, vil du ikke også låne min computer, mit fjernsyn og alt
andet ?

Nej du, tag ned i banken og spørg og hvis de siger nej, bad luck

Fra : Jørn og Rikke Hougaa~

Dato : 25-03-03 16:41

jeg spørger bare pænt her inde

Fra : Jess Møller-Petersen

Dato : 25-03-03 17:52

Ligesom du har spurgt i en anden gruppe!
Det er storsindet at man selv må beholde rente fordelen, men som tidligere
er en afdrag på kr. 350-450 per måned, den holder ikke.

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 25-03-03 19:38

"Jørn og Rikke Hougaard" wrote:

> nogen der vil låne mig ca. 20000kr til afdrag?
> vedkommen kan selv beholde rentefordelen

Prøv hellere at kontakte skifteretten i din retskreds for at finde
ud af, om du har mulighed for at få en personlig gældssanering, og
da der er nogle skifteretsmedarbejdere, der har fået ondt i røven
af normale kreditorbeskyttelser, så mail først, med beskrivelse af
situationen.

--
Med venlig hilsen Erik G. Christensen
Rådgiver for flere danske svinebønder.