Hvordan laves en timer?
Fra : [7000] Bo

Dato : 25-03-03 00:58

Jeg ved ikke om dette er den rigtige gruppe, men ellers må I lige futte den
det rigtige sted hen ;)

Jeg vil gerne lave en timer, der tæller ned til et bestemt tidspunkt.

Fx 1-1-04...

Nogen der har et eksempel, eller et link til hvordan det kan gøres?

På forhånd tak.

Mvh Bo

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 25-03-03 10:16

[7000] Bo skrev:

> Jeg vil gerne lave en timer, der tæller ned til et bestemt
> tidspunkt.
>
> Fx 1-1-04...

Hvordan skal den fungere? Skal den stå og tælle ned mens man kigger
på siden, eller skal siden bare opdateres hver gang den hentes (med
en tekst a la "Der er nu 117 dage tilbage")?

Det første kan ikke laves i ren serversideprogrammering, mens det
andet udmærket kan laves i asp.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : [7000] Bo

Dato : 25-03-03 10:41

> [...]
> en tekst a la "Der er nu 117 dage tilbage")?
>
> Det første kan ikke laves i ren serversideprogrammering, mens det

Det var det første jeg havde tænkt mig, hvor siden bliver opdateret mens man
kigger på siden. Med dage, timer, minutter og sekunder...

Mvh Bo

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 25-03-03 10:50

[7000] Bo skrev:

> Det var det første jeg havde tænkt mig, hvor siden bliver
> opdateret mens man kigger på siden. Med dage, timer, minutter
> og sekunder...

O.k. - så spørg i <news:dk.edb.internet.webdesign.clientside> - der
bør være nogen der kan hjælpe dig videre.
--
Jens Gyldenkærne Clausen