PHPNuke - Postnuke samme problem
Fra : Jesper_KA

Dato : 25-03-03 00:30

Jeg har set på både Postnuke og PHPNuke på nuværende tidspunkt
og problemet er det samme ved begge systemer. Jeg kommer frem til
install.php efter at have fulgt samtlige vejledninger og skal på første
side
i postnuke vælge sprog og i phpnuke bare vælge next hvorefter jeg ved
begge systemer ender op med en 404 not found.

Der skulle vel ikke være en derude der kan give mig et tip om hvor
jeg skal lede efter fejlen ?

Regards

Fra : KGB

Dato : 05-04-03 11:24

"Jesper_KA" <news@nospamarning.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> begge systemer ender op med en 404 not found.
>
> Der skulle vel ikke være en derude der kan give mig et tip om hvor

Hej Jesper.

hop ind på postnuke.dk ... og uddyb dit spørgsmål (det er uforståeligt hvad
du egentligt spørger om!)

--
Regards, yours truly madly

(-: KGB