Bundmaling
Fra : Søren Gunni

Dato : 24-03-03 12:52

Hej derude!

Bilka har i denne uge corrostabil bundmaling til 189,.-
Er der nogen som har erfaringer med dette mærke kontra Hempel
Og i givet fald, kan det så males direkte ovenpå, el. skal der primes
først?

Søren
--
***** GPS moduler til PC *****
***** Fra dkk 1095,- *****

Fra : AJ

Dato : 26-03-03 04:41

"Søren Gunni" <Xgpstopc@hotmail.com(fjern-X)> wrote in message
> Hej derude!
>
> Bilka har i denne uge corrostabil bundmaling til 189,.-

For 0,75l...

Fra : Søren Gunni

Dato : 26-03-03 08:42

Nu kan jeg ikke se om nedenstående er en kommentar el. et ?

Prisen er for 3/4 liter!

Jeg talte igår med rep. for Brifa som sælger Corrostabil til bl.a Dansk
Supermarked.
Iflg tests er produktet mindst ligeså godt som Mille Dynamic, hvilket igen
vil sige at det næsten er på linie med Mille Ocean, og bedre end Mille
Light.
Farven er rødbrun
Han oplyste at de ikke var med i tests da disse iflg. ham favoriserede
Hempel.
Derimod oplyste han at farvandsdirektoretet har testet produktet på bøjer,
og nu ikke bruger andet.

Det kan males direkte ovenpå andre polerende bundmalinger.

Så jeg tror jeg giver det en chance. Det er immervæk min. 100,- at spare
pr. dåse i forhold til den Mille light

Søren
--
***** GPS moduler til PC *****
***** Fra dkk 1095,- *****

AJ <no@spam.please> wrote in article <b5r7gv$r8u$1@news.cybercity.dk>...

Fra : Tim Refsgaard

Dato : 29-03-03 16:07

> Derimod oplyste han at farvandsdirektoretet har testet produktet på bøjer,
> og nu ikke bruger andet.

Hvis den er så god - hvorfor bruger farvandsdirektoretet det ikke til
bådene ???

Mvh

Tim