brækket tommelfingeknogle
Fra : Peter Jakobsen

Dato : 24-03-03 01:18

jeg har brækket en knogle i tommelfingeren, og har den nu i gips. Det var et
ukompliceret brud, men hvor lang tid tager det før man får gipsen af i
bedste fald???

--
M V H

Peter Jakobsen

Fra : Kat

Dato : 24-03-03 10:02

"Peter Jakobsen" skrev:

> jeg har brækket en knogle i tommelfingeren, og har den nu i gips.
Det var et
> ukompliceret brud, men hvor lang tid tager det før man får gipsen af
> bedste fald???

3-6 uger som regel.
Du skal vel i ambulatoriet og have lavet kontrolrøntgen om 3 ugers
tid?
God bedring!
--
Kat
---

Fra : Peter Jakobsen

Dato : 24-03-03 15:01

"Kat" <katras@FJERN-DETTEofir.dk> wrote in message

> Det var et
>
> 3-6 uger som regel.
> Du skal vel i ambulatoriet og have lavet kontrolrøntgen om 3 ugers
> tid?
> God bedring!
> --
> Kat
> ---
> Fysisk og psykisk velvære
> www.symbiose.subnet.dk

jeg skal til kontrol-røntgen på tordag d. 27., og skaden skete tirsdag d.
18...
Jeg håber på at få gipsen af på torsdag, eller i hvert fald få en gips lagt
der evt. kan tages af eller som kun dækker tommelfingeren..

Hilsen Peter