Tegne/maleskole?
Fra : Marianne Feddersen

Dato : 23-03-03 15:02

Hej alle

Jeg har en knægt på 5 der er meget glad for at tegne og male, sandt at
sige har han overhalet os hvad talent og fantasi angår.

Findes der steder hvor så små børn kan lære mere? Kan man melde dem til
det på lige fod med fodbold eller anden sport?

Og så er det vel praktisk at nævne at vi bor i Vejle.

Marianne Feddersen

Fra : Halina

Dato : 23-03-03 23:01

Marianne Feddersen <marianne@feddersen.dk> wrote in message news:<3E7DBE43.6030007@feddersen.dk>...
> [...]
> det på lige fod med fodbold eller anden sport?
>
> Og så er det vel praktisk at nævne at vi bor i Vejle.

Kære Marianne,

Jeg kender en lærer, som underviser børn i kunst. Hun bor ikke lige i
Vejle, men dog på de kanter, så måske kan hun hjælpe, hvem ved. Jeg
har sendt dit spørgsmål videre til hende.

Kærlig hilsen

Halina
www.hjertemusik.dk

Fra : Halina

Dato : 24-03-03 08:31

kom@hjertemusik.dk (Halina) wrote in message news:<e275cd5f.0303231401.6c033f51@posting.google.com>...
> [...]

Hej igen Marianne,

Så har jeg fået nogle flere oplysninger:

Der findes en privat Billedskole i Vejle. Den hedder vist Stjernedrys,
du kan få tlf nummeret på oplysningen. Den føromtalte kunstlærer
siger, at det skulle være en rigtig god Billedskole!

Held og lykke med det!

Kærlig hilsen

Halina
www.hjertemusik.dk

Fra : Marianne Feddersen

Dato : 24-03-03 16:34

Hej Halina

Halina wrote:
> [...]
> du kan få tlf nummeret på oplysningen. Den føromtalte kunstlærer
> siger, at det skulle være en rigtig god Billedskole!

Mange tak for det.
Jeg har nu prøvet oplysningen, men de kunne ikke hjælpe.
Jeg fik dog et navn på en billekunstner i Vejle, måske er det hende.
Må jeg skrive til dig privat og spørge om du ved lidt mere?
Men ellers må jeg prøve at ringe på det nummer jeg fik på hende.

Marianne Feddersen

Fra : Halina

Dato : 26-03-03 11:42

> [...]
> Må jeg skrive til dig privat og spørge om du ved lidt mere?
> Men ellers må jeg prøve at ringe på det nummer jeg fik på hende.

Så lykkedes det! Her er adressen du søger:

Billedskolen i Vejle
Stjernedrys
Spinderigade 11 G
7100 Vejle