Jean-Michel Basquiat kunstform?
Fra : steffen martin

Dato : 23-03-03 13:36

Hej Gruppe,

Mellem alle jer kloge hoveder, er der så nogen der ved hvilken stil
Jean-Michel Basquiat tilhører? Han arbejdede en del sammen med Warhol, men
lavede sin helt egen gade form der ikke havde spor med popkunsten at gøre.

I kan se nogle Basquiat malerier her http://www.basquiat.net/

mvh
Steffen

Fra : Rasmus Madsen

Dato : 17-05-03 13:32

Hejsa,
I en bog fra kunstbogklubben under postmodernism står Jean Michel Basquiat
opført som neo-ekspressionist.
Håber at det hjalp lidt.
Glade hilsner fra
Connie

Fra : steffen martin

Dato : 18-05-03 16:54

> Hejsa,
> I en bog fra kunstbogklubben under postmodernism står Jean Michel Basquiat
> [...]

Tak Connie,

Måske, måske ikke :) Jeg søger lidt mere på nettet...

men tak for det!

Steffen