Lille vindue i Frontpage?
Fra : Freedom

Dato : 23-03-03 08:55

Hejsa, kan man lave et lille vindue i Frontpage, på en nemmere måde, end den
jeg gør nu hvor jeg skal skrive koderne ind;) jeg har altid så store
problemer med at jeg ikke får det til at virke, så virker det ene vindue, så
det andet så ingen;))

Jeg taler om sdan et vindue, som men klikker sig frem til ved et link på
siden så kommer der et mindre vindue op!! Håber i forstår;)

Iben

Fra : *XxX*

Dato : 23-03-03 19:50

Mener du en javascript popup vindue??

Fra : Freedom

Dato : 23-03-03 21:16

"*XxX*" <fatman00hot@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Mener du en javascript popup vindue??

Ja, såden noget lignende det.;))

Iben

Fra : *XxX*

Dato : 24-03-03 21:42

Brug et andet program som 1st page 2000 eller tsw programmerne.

> "*XxX*" <fatman00hot@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Ja, såden noget lignende det.;))
Jeg tror ikke du kan lave javascript med frontpage, kun hvis der er et
javascript plug-in og det tror jeg ikke der er.

Fra : Freedom

Dato : 24-03-03 23:14

> Jeg tror ikke du kan lave javascript med frontpage, kun hvis der er et
> javascript plug-in og det tror jeg ikke der er.

Tak skal du have;) Så må jeg igang med javaen igen;)))

Iben;)

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 25-03-03 03:14

Jo, der findes ihvertfald 2 forskellige, JBots fra WebsUnlimited og en
anden jeg ikke lige husker navnet på.
Derudover har FP et par scripts indbygget.

Fra : *XxX*

Dato : 28-03-03 20:55

> Jo, der findes ihvertfald 2 forskellige, JBots fra WebsUnlimited og en
> anden jeg ikke lige husker navnet på.
> Derudover har FP et par scripts indbygget.

Så lærte vi også noget i dag!