"Jackass" overtrumfer psykopati, irritered~
Fra : Bo Warming

Dato : 23-03-03 07:32

"Jackass" overtrumfer psykopati, irriterede - og pædo-hysteri.

Der er intet helligt ved menneskets kropsåbninger - pædofil-hysteriske kan
gå hjem og vugge. Som Moses Hansen prædikede klogt på Big Brother, så vil og
bør forbud vedr ikkevoldelig pædofili afskaffes på mindre end ti år. Pil
ønskede ham udvist. Lad Pil og andre forbudsfanatikere se den
kultur-relativistiske "Jackass"film der ikke er en plat drengerøvs-film men
fortjener samtlige Oscars.

Biografpublikum ler konstant og råber højlydt bifald, og hvis hysterikere
mht at man ikke må knitre med slikposer eller hviske kloge ord til sidedamen
går i biffen for at irriteres, så overdøves de.

Faktisk er det jo kun kedsomelige pligtfilm med romantisk stille-føleri,
hvor filmsnobber kan gejle sig op til forargelse over, at folk hvisker lidt
sammen.

Det er en ægte Nietzschesk DET MAN IKKE DØR AF BLIVER MAN STÆRKERE AF film,
hvor de kreative unge smukke mænd udsætter sig selv og hinanden for
sammenstød, lort, bræk, legetøj stoppet op i endetarmen, krokodillebid i
brystvorten, mislykkede bungeejumps, stangspring-komik, skateboard-kunst
uden Avril Lavighe-agtig akademisk finføleri, absurde tatoveringer, måbende
japanske publikummer (der ikke forarges, som amerikanske ville gøre),
isvafler der gennempisses og spises, hysteriske kvinder, der ikke tåler
kæmpe-alligator i deres hjem, men nyder at hvine og brokke sig i stedet for
at flygte - for folk ved jo godt, at det de hidser sig op over, er inderligt
ufarligt og ligegyldigt, men de søger opmærksomhed ved at forarges.

Som Jesus siger "Forager dit øje dig, så riv det ud".

Jo mere sådan frigjortheds-fremmende kunst, jo før får folk jordet
forbudsmentaliteten i deres underbevidsthed og indser at kun vold, tyveri og
bedrag bør lovgives imod.

--

Bo Warming
Bjelkes Alle 46

Fra : Lis Nielsen

Dato : 23-03-03 10:32

"Bo Warming" <XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> wrote in message
> "Jackass" overtrumfer psykopati, irriterede - og pædo-hysteri.

[SNIP] det sædvanlige....

> Som Moses Hansen prædikede klogt på Big Brother, så vil og
> bør forbud vedr ikkevoldelig pædofili afskaffes på mindre end ti år.

Moses har aldrig sagt at et forbud mod "ikkevoldelig" pædofili bør
afskaffes. Tværtimod tror han DESVÆRRE at det sker, så du har misforstået!

Lis

Fra : Bo Warming

Dato : 23-03-03 12:11

"Lis Nielsen" <nillelis@ofir.dk> wrote in message
> [...]
>
> Moses har aldrig sagt at et forbud mod "ikkevoldelig" pædofili bør
> afskaffes. Tværtimod tror han DESVÆRRE at det sker, så du har misforstået!

Lige da Big Brother var startet, skrev flere aviser at Moses Hansen havde
udtrykt at ikke-voldelig pædofili ville blive legaliseret og at det nok
ville ske om nogle år, og at han derfor var blevet smidt ud af de andre.
Aviser farer med en halvvind og siden så man ham i EB i bad med Kira Eggers
og han var altså ikke smidt væk.

Jeg har talt med ham om forbud, og han mener som jeg at forbud mod porno og
prostitution osv gør ALDRIG GAVN.

Han har berettet at han som teenager onanerede med en mindreårige som
tilskuer og fandt det OK.

Fra : Lis Nielsen

Dato : 23-03-03 19:17

> [...]
> ville ske om nogle år, og at han derfor var blevet smidt ud af de andre.
> Aviser farer med en halvvind og siden så man ham i EB i bad med Kira

Hvad aviser skriver, og hvem han ligger i svømmepøl med, dokumenterer ikke
at hans holdning er at pædofili skal legaliseres. Han mener at det DESVÆRRE
nok vil ske på grund af af Danmark åndeligt og moralsk er på vej mod en
afgrund.

> [...]
og
> prostitution osv gør ALDRIG GAVN.
>
> Han har berettet at han som teenager onanerede med en mindreårige som

Igen har du misforstået eller troet på kulørte blades løgne. "Tilskueren"
SOV nemlig!. At han dengang fandt det ok siger ikke noget om hvad hans
holdning til dette er i dag. Den er nemlig at han i dag IKKE finder det ok.

Lis

Fra : Holger Danske

Dato : 23-03-03 19:41

> [...]
> "Tilskueren" SOV nemlig!. At han dengang fandt det ok siger ikke
> noget om hvad hans holdning til dette er i dag. Den er nemlig at han

Alle gangene +10, hvad blev der af , "når vi legede tæt sammen, f.eks.
brydekamp" ?

Jeg ville da også gerne have lov til at begå en hvilken som helst
forbrydelse, hvis det som du siger at det er nok at tage afstand fra den
bagefter, så mener du åbenbart at man ikke skal stå til ansvar for sine
gerninger.
Usympatisk !!

Jeg er simpelthen nød til at spørge dig..

1.) Har du børn ?

2.) Elsker du dine børn ?

3.) Elsker du også (med) dine/andres børn ?

4.) Er det iorden hvis Pædofil X for lov til at "lege" med dine børn, bare
han fortryder bagefter ?

Allan
--
-- Som aldrig har hørt om dårlige tabere i Russisk roulette --
-- Kun døde fisk flyder med strømmen --

Fra : Lis Nielsen

Dato : 23-03-03 21:04

"Holger Danske" <Holger_Danske@msn.com> wrote in message

> [...]
> forbrydelse, hvis det som du siger at det er nok at tage afstand fra den
> bagefter, så mener du åbenbart at man ikke skal stå til ansvar for sine

Jeg har ikke sagt at det er nok at tage afstand fra den. Jeg har ikke sagt
at man ikke skal stå til regnskab for sine ugerninger. Min egen holdning til
sagen er ikke kommet frem i denne diskussion. Jeg har blot korrigeret nogle
misforståeler.

> Jeg er simpelthen nød til at spørge dig..
>
> 1.) Har du børn ?
Ja

> 2.) Elsker du dine børn ?
Ja

> 3.) Elsker du også (med) dine/andres børn ?
Nej

> 4.) Er det iorden hvis Pædofil X for lov til at "lege" med dine børn, bare
> han fortryder bagefter ?
Nej, og hvis min holding skal frem så finder jeg pædofili ganske afskyeligt
og kan ikke acceptere at BW misbruger Moses' udtalelser til at gøre sine og
de pædofiles syge ideer om seksuelle forhold mellem børn og voksne til
"normalt"

Lis

Fra : Holger Danske

Dato : 23-03-03 21:13

> [...]
> sagt at man ikke skal stå til regnskab for sine ugerninger. Min egen
> holdning til sagen er ikke kommet frem i denne diskussion. Jeg har

Jamen det er jo det springende punkt¨.
Hvis man vil gå efter andres holdninger, så mener jeg man skylder debatten
at melder sin egen holdning rent ud..

> Ja

3 her.

> Ja

Ellers var man da også et skarn

> Nej

Pffuuii, det var dejligt at læse..

> [...]
> afskyeligt og kan ikke acceptere at BW misbruger Moses' udtalelser
> til at gøre sine og de pædofiles syge ideer om seksuelle forhold

Og det er det den skal Lis, din egen holdning skal ud når det er moralske og
etiske spørgsmål der er på bordet, ellers giver det jo ingen mening, det
kunne du jo se af mine spørgsmål til dig, som jeg så helt kunne have undgået

Allan

Fra : Bo Warming

Dato : 23-03-03 23:45

Min egen

> Jamen det er jo det springende punkt¨.
> Hvis man vil gå efter andres holdninger, så mener jeg man skylder debatten
> at melder sin egen holdning rent ud..

Vi vil alle helst læse beretninger fra en debatør, der har prøvet livet og
lægger alt ærligt frem.

Men et velargumenteret synspunkt kan også være interessant, selvom man
dækker sig ind under pseudonym, og måske kaster med sten selvom men selv bor
i glashus.

Fra : Bo Warming

Dato : 23-03-03 23:40

> [...]
> forbrydelse, hvis det som du siger at det er nok at tage afstand fra den
> bagefter, så mener du åbenbart at man ikke skal stå til ansvar for sine

At angre bagefter betyder meget lidt, At nøgenlivets glæder , incl ved
friske brydekampe, skal dæmpes af snerper, bør ikke være en stats-sag.
"Forbrydelse" er ikke veldefineret, når bortses fra tyveri,
pengeforfalskning, kontraktbrud, mord, legemsbeskadigelse, kidnapning og den
slags. Engang var slaveri ikke forbrydelse, men førægteskabelig sex var det.

> Jeg er simpelthen nød til at spørge dig..
>
> 1.) Har du børn ?
Ja, og af begge køn, og jeg ser dem meget stadig.
> 2.) Elsker du dine børn ?
Sføli
> 3.) Elsker du også (med) dine/andres børn ?
Aldrig
> 4.) Er det iorden hvis Pædofil X for lov til at "lege" med dine børn, bare
> han fortryder bagefter ?
Fordi mine børn har lært at gøre hvad de har lyst til når de ikke generer
andre, og ikke føler skyldfølelse ved særlig meget, så er problemet
ikke-eksisterende.
Jeg er selv blevet forsøgt bøsseforført nogen gange, men sir man fra, er der
ingen problemer.
Mine børn ville heller ikke gøre noget der var dem ulækkert.
Og hvis de lokkedes til fælles-onani på spejdertur - eller med
tropsføreren - så ville de fortælle om det, og vi ville snakke om at
"forbryder" bør snakkes med, ikke straffes, og man bør holde sig væk fra
sager, der af samfundet køres heksejagt på.

Fra : Bo Warming

Dato : 23-03-03 23:30

> [...]
> SOV nemlig!. At han dengang fandt det ok siger ikke noget om hvad hans
> holdning til dette er i dag. Den er nemlig at han i dag IKKE finder det

Jeg holder Moses Hansens nyhedsbrev og læste netop at han mener Færøerne gør
klogt i at bevare deres gennem lang tid indarbejdede forbud mod pornografi.
Når han går i clinch med stripperne ved sexmesser , mener han dog ikke at
politi skal stoppe noget her - han håber bare at fiske sjæle blandt de
ensomme enlige mænd, og hans opium for folket er bivirkningsfrit.

Det overrasker mig ikke, at aviserne har undladt at nævne at drengen sov, og
at Moses ikke tænker idag, som da han var teenager.

At han udsætter sig for autonom-psykopaternes overgreb for at vise respekt
for Israels kamp mod muslimselvmordsbombere, er det bedste og mest
glistrupske ved Moses. Ytringsfrihed kan man ikke få for meget af. Vold er
politisag. Gråzonen med kærligheds-ytring pr kønsorgan-symboler og teenagere
er svær - men lad os turde mer og mer frihed - det man ikke dør afbliver
man stærkere af.

Fra : [w e b w o m a n]

Dato : 23-03-03 14:04

"Bo Warming" <XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> skrev i en meddelelse

> [...]
og
> bør forbud vedr ikkevoldelig pædofili afskaffes på mindre end ti år.

Hvad er ikke-voldelig pædofili - og hvem af de involverede parter skal
afgøre, om der er tale om ikke-voldelig pædofili.

Mvh. Lisbeth

Fra : Bo Warming

Dato : 23-03-03 16:46

"[w e b w o m a n]" <jacobsenlisbeth@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Hvad er ikke-voldelig pædofili - og hvem af de involverede parter skal
> afgøre, om der er tale om ikke-voldelig pædofili.

Jeg ved ikke hvordan Moses Hansen har sagt det, men for mig at se skal der
være straf hvis en mand trænger ind i barns snævre dvs underlivs-
kropsåbning på ufrivillig vis eller med misbrug af den mere erfarne parners
overtalelsesevner.

Men hvis han får den mindreårige til at blotte sig eller selv omslutte pik
med sin mund, så vil jeg kalde det ret "ikke-voldeligt" og normalt må en
advarsel til den voksne der forførte være nok.

Jeg siger ikke at ulækkerheder er klaret af en sådan vilkårlig grænse. Men
tingene skal kunne administreres, så jeg mener man bør arbejde sig hen mod
sådanne entydige retningslinier.

Fra : [w e b w o m a n]

Dato : 23-03-03 22:36

> Men hvis han får den mindreårige til at blotte sig eller selv omslutte pik
> med sin mund, så vil jeg kalde det ret "ikke-voldeligt" og normalt må en
> advarsel til den voksne der forførte være nok.

Hvis han får barnet til......

At situationen ikke omfatter fysisk tvang gør den ikke nødvendigvis
ikke-voldelig!

> Jeg siger ikke at ulækkerheder er klaret af en sådan vilkårlig grænse. Men
> tingene skal kunne administreres, så jeg mener man bør arbejde sig hen mod
> sådanne entydige retningslinier.

Hvordan kan noget så personligt som seksualitet beskrives med entydige
retningslinjer. Hvad den ene finder OK er måske dybt krænkende for den
anden.

Mvh. Lisbeth

Fra : Bo Warming

Dato : 23-03-03 23:52

> "Bo Warming" <XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> skrev i en meddelelse

> Hvis han får barnet til......
>
> At situationen ikke omfatter fysisk tvang gør den ikke nødvendigvis
> ikke-voldelig!

Dommerne har nok en retspraksis, hvor ikke-voldelig forførelse er strafbar i
visse tilfælde.
Ofte en klog retspraksis.
Men vold er fysisk legemsbeskadigelse.
"Psykisk tortur" er et våseord som bør holdes væk fra saglig debat, for hvor
er grænsen ?
- nogle får ondt i øjnene hvis en pige bader topløs, eller en kvinde der har
fået fjernet det ene bryst pga cancer bader topløs.

Men

> Hvordan kan noget så personligt som seksualitet beskrives med entydige
> retningslinjer. Hvad den ene finder OK er måske dybt krænkende for den
> anden.

Netop, men når statslig fængsling kommer på tale, så skal vi vide på forhånd
hvad der menes med ordene - så skal tilfældigt subjektivt smagsdommeri ikke
afgøre folks skæbne, på uforudsigelig måde, som lyn fra en klar himmel

Så skal der være rene linier og ikke uigennemsigtig lovjungle.

Fra : [w e b w o m a n]

Dato : 24-03-03 00:56

> "Psykisk tortur" er et våseord som bør holdes væk fra saglig debat, for
hvor
> er grænsen ?

Jeg synes du våser! Det er DIG, der anvender ord, du synes skal holdes fra
en saglig debat.....

Mvh. Lisbeth

Fra : Bo Warming

Dato : 24-03-03 01:49

> "Bo Warming" <XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> skrev i en meddelelse

> hvor
>
> Jeg synes du våser! Det er DIG, der anvender ord, du synes skal holdes fra
> en saglig debat.....

Jeg efterlyser præcis entydig sprogbrug.

Vi når ikke i dybden med problemet, hvis vi mudderkaster "det er dig der
våser" - ingen af os våser men jeg påpeger at PSYKISK TORTUR er en indbygget
selvmodsigelse (eller en skønlitterær metafor) for tortur er klart defineret
som fysisk smertepåførsel.

Du og jeg er i samme grad interesseret i at gavne børns velfærd.
Problemet er hvordan.
Skal retspraksis være flydende , med gummi-paragraffer så alt kan straffes,
hvis det passer dommeren - eller skal hvert ord have en bestemt betydning,
fx den indarbejdede, som er at vold er fysisk vold.

I en god retssal gælder at al rimelig tvivl skal komme anklagede til gode -
og barnets tarv er ikke et mantra i en sådan grad at man dømmer på mistanke.
Siden middelalderen har været gældende at "Det er bedre at ti skyldige går
fri, end at en uskyldig dømmes.

Fra : [w e b w o m a n]

Dato : 24-03-03 07:26

> ingen af os våser

Jeg kalder det at våse, når du indfører ord, du ikke ønsker inddraget i
debatten - for derefter at argumentere mod brugen af disse ord. Det kalder
jeg at gå i selvsving.

> [...]
> hvis det passer dommeren - eller skal hvert ord have en bestemt betydning,
> fx den indarbejdede, som er at vold er fysisk vold.

Du må kunne gøre det bedre end at generalisere så bredt!

> [...]
mistanke.
> Siden middelalderen har været gældende at "Det er bedre at ti skyldige går

Ja. Sådan er forholdene også, når det gælder pædofili, incest etc.

Mvh. Lisbeth

Fra : Bo Warming

Dato : 24-03-03 13:09

> [...]
> debatten - for derefter at argumentere mod brugen af disse ord. Det kalder

Når folk ikke kan forstå sondringen mellem vold og ord, så er det
nærliggende at nævne det bedrageriske våse-ord "psykisk tortur" - der er
tortur og der er psykisk pres. Psykisk tortur er digtekunst altså vås.

> gode -
> mistanke.
>
> Ja. Sådan er forholdene også, når det gælder pædofili, incest etc.

Nej man bliver ved at sætte justitsmordene i system, fx dømmes udfra
vidneudsagn hvor barnet ikke skal være i lokale med den voksne som det lyver
om, for så kan det vanskeligt lyve, hvis det har lidt samvittighed.