Infrarød port på desktop-pc
Fra : Peter Løkke

Dato : 19-03-01 23:31

Hej

Jeg kunne godt tænke mig at kunne bruge min mobiltelefon og min Palm III
sammen med min stationære PC uden irriterende kabler. Jeg har et Abit BE-6
II bundkort, og der er en "IrDA Header" på, så det eneste jeg mangler er vel
bare et 'infrarødt modul' som jeg så tilslutter bundkortet. Men hvor fanden
finder man sådan et modul?? Jeg har fundet frem til at ASUS laver et, men
kan det bruges på mit bundkort??

Mvh.
Peter Løkke

Fra : JeHj

Dato : 21-03-01 09:09

Kender ikke til muligheden for at finde et stik der passer til dit bundkort.
Men se forbi www.kabelbiksen.dk det er min Web butik, her kan du finde nogle
IR muligheder.

PC-Smeden

Fra : Bamsen

Dato : 23-03-01 11:26

On Wed, 21 Mar 2001 09:08:43 +0100, "JeHj" <jehj@mail1.stofanet.dk>
wrote:

>Kender ikke til muligheden for at finde et stik der passer til dit bundkort.
>Men se forbi www.kabelbiksen.dk det er min Web butik, her kan du finde nogle
>IR muligheder.

Det er svært at finde noget som duer til den udgang på bundkortet. Men
hos Multimediaworld så jeg forleden et infrarødt modul fra Sandberg
(http://www.sandberg.net/sandberg/hardware/13307.HTM) som tilsluttes
via USB og koster 800,-

Hilsen Bjørn

Fra : Peter Løkke

Dato : 23-03-01 20:15

Argghhh!! Er der virkelig ikke noget billigere? I England ryger de for 19£!

- Peter