Oplæg til Diskussion :dk fritid.kreativ
Fra : marian

Dato : 22-03-03 14:38

1. Emne: haandvaerk

2. Beskrivelse: dk.fritid.kreativ

3. Fundats: diskutioner af kreative emner og interesser: hækling,
strikning, knipling, syning, dukker, maleri,
dekopage, pileflet, patchwork, creme, shampoo etc.

4. Begrundelse: der mangler en gruppe som retter sig specifik mod dette
emne.

5. Eksisterende trafik: dk.fritid

6. Forslag til navn(e): dk.fritid.kreativ

7. Moderering: marian oxholm pedersen - marian@aab-net.dk

(
)

(
)

8. Forslagsstiller: Marian oxholm Pedersen

9. Debatperiode:22/3 - 29/3 2003
--
And the ones who were dancing were thourght to be insane, by those who could
not hear the music

www.maliox.tk www.mop.aab-net.dk

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 22-03-03 14:59

"marian" <marian@aab-net.dk> writes:

> 5. Eksisterende trafik: dk.fritid

Der er overhovedet ikke nok trafik til at der er mening i at oprette
en ny gruppe. Nu filateligruppen er blevet oprettet, er de faktisk
ikke andet end kreative indlæg, så der er ikke nogen mening i at
flytte den smule eksisterende trafik der er over i en undergruppe og
fjerne alt fra dk.fritid.

Kan det ikke også være lige meget om den gruppe man poster i hedder
dk.fritid eller dk.fritid.kreativ.

> 7. Moderering: marian oxholm pedersen - marian@aab-net.dk

Jeg håber kun du skriver det her, fordi du ikke ved hvad moderering
betyder. Faktisk så foreslår du, at man skal godkendes af dig, for
overhovedet at få lov til at skrive i gruppen.

Hvis der engang kommer nok trafik til at oprette en kreativ gruppe, så
skal den i hvert fald ikke være modereret, det er der absolut ingen
mening i.

Mvh Trine, som gerne ser noget mere trafik om kreative emner

http://www.usenet.dk
http://www.biersted.com, billig overnatning i Nordjylland

Fra : N/A

Dato : 22-03-03 21:28

Fra : N/A

Dato : 22-03-03 21:28

Fra : marian

Dato : 22-03-03 21:28

"Erik Olsen" <bjerg.olsen@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse

> "Husflid" er et godt forslag, selvom det er lidt gammeldags.
>
> --
> Venlig hilsen
> Erik Olsen

ja det var da et mere dækkende foreslag til navn, dette er jo også en
diskution.
eller måske haandarbejde som også dækker de mange der maler,
inde på dk.fritid diskuterer vi navnet, og da jeg sagde
dk.fritid.kreativ.håndarbejde, var der en der foreslog : kreativ,
da man ikke må skrive æ,ø og å.
det er heller ikke navnet der skal afgøre det, mener jeg.
måske der kunne komme et navn der er mere dækkende, end kreativ, det kan jeg
godt se.
venligst marian

Fra : Kitty Leopold

Dato : 22-03-03 23:32

Jeg synes det er en god ide med en sådant gruppe, det mangler der faktisk.
Hvad den kommer til at hedde er for mig underordnet.

Hilsen

Kitty

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 22-03-03 23:38

Kitty Leopold skriver:

> Jeg synes det er en god ide med en sådant gruppe, det mangler der faktisk.
> Hvad den kommer til at hedde er for mig underordnet.

Så kom dog i gang i dk.fritid, skab noget trafik, så går det hele meget
lettere. Se bare, hvordan det gik med dk.fritid.filateli.

Klaus
det er Modelbane Europas hjemmeside
Modeltog, NE2 internetopsætning og andet:
http://home6.inet.tele.dk/moppe