HA hvor morsomt :D
Fra : Jacob Saaby Nielsen

Dato : 22-03-03 12:37

Scottie har lige fundet ud af, at nogle ting kan klistre :D

Jeg havde et stykke indpakningsplastic til et påskeæg liggende på
skrivebordet, hvor noget af det er et klistermærke.

Det havde Scottie så fået lagt trynen oven i, så det klistrede fast
til hans overlæbe.

Jeg tog det af første gang. Men derefter blev han VED med at stikke
snuden ned i det, så det klistrede fast, op med hovedet, kigge
forundret på det, og sådan fortsatte det 4-5 gange.

Lige nu er det sjovt at det sidder fast til poten.

Ah, hvor kan katte dog give en mange smil på læberne

Jacob

Fra : Denise

Dato : 22-03-03 13:05

"Jacob Saaby Nielsen" <dont@have.one> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Lige nu er det sjovt at det sidder fast til poten.
>
> Ah, hvor kan katte dog give en mange smil på læberne

Hej Jacob
Ja, jeg var da engang for længe siden ved at komme galt afsted med et
klistermærke, men det er selvfølgelig fordi jeg har en besynderlig kat -
altså Blonde.
Jeg var ved at klippe noget stof, og han stak hele tiden snuden ned i stof
og saks. For at få lidt fred, tog jeg
klistermærket der sad på stoffet med pris på og satte på hans pote, så kunne
han beskæftige sig lidt med det. Men SÅ tog fanden ved katten, han løb ud i
løbegården, ind i stuen og frem og tilbage alt mens han rystede poten for at
få den af, han var direkte bange. Vi for efter ham for at fange ham for at
få den af, men vi kunne overhovedet ikke fange ham. Endelig røg mærkaten af
og vi kunne ånde lettet op, godt chokerede, og katten var så igen hel
"normal". Og SÅ fik jeg lige en skideballe af manden, "hvordan jeg dog kunne
finde på det", men jeg anede jo ikke at han ville reagerede sådan, på et
skallet klistermærke. Han har jo nok troet det var et dyr, altså hvis den
kat overhovedet kan tro noget som helst
Hilsen Denise