CMOS vil ikke cleare...hjælp
Fra : Dennis Nielsen

Dato : 22-03-03 10:35

Hej alle

Har lige købt et lækkert Soltek SL-75FRN2-L nforce 2 bundkort. Det kørte
fint til at starte med, men efter installation af windows med mere, ville
jeg (naturligvis) se hvor det kunne clockes med min ny XP2200+ processor.

Ved første overclocking ville pc'en ikke starte og jeg tænkte fint nok - jeg
clearer lige CMOS'en og forsøger igen. Men så ville den fame ikke
cleare...jeg har forsøgt med jumpers/batteri/"insert-knap tricket", men
intet virker.

Er der nogen der har forslag til, hvad jeg kan gøre (udover at sende det
retur - jeg gider nemlig ikke vente på at de fikser det)

MVH og på forhånd tak
Dennis Nimand

Fra : danni plougmann

Dato : 22-03-03 20:06

hvor meget overclockede du din XP2200+ og hvad køling har den.
det kan måske være du har ristet din nye cpu.

prøv evt. cpuen i et andet bundkort.

/danni plougmann