Hvilke mobiler har vibrator?
Fra : Kalle

Dato : 19-03-01 22:28

Hej gruppe

Jeg er glad for min billige Erichson, men er træt af, at den ringer så lavt.
Kan jeg justere ringesignalet op ved software?
Eller skal jeg købe en med vibrator.
Kender i til nogle gode tilbud??
Karsten brydsoe@image.dk , Brande

Fra : Thomas Nielsen

Dato : 19-03-01 22:49

"Kalle" <brydsoe@image.dk> skrev i en meddelelse
> Eller skal jeg købe en med vibrator.
> Kender i til nogle gode tilbud??

Siemens C35i til 499,- har vibrator - foruden WAP, indbygget modem etc.

Thomas Nielsen
Fjern X'et i min e-mail adresse.

Fra : Møgelmose

Dato : 20-03-01 14:34

Nokia 3210 er billig og kan få bygget vibrator ind i ringer højere på de
nyeste udgsver end de gamle dvs. at hvis du køber en brugt ringer den måske
ikke så højt som en ny +alt det sjov med operatør logoer billedbeskeder
ringetoner osv. og så er der mange programmer til nokia telefoner...
5110 ringer meget højt men er en "udgået" model

MVH.
Hans-Jacob
www.xr2.subnet.dk/348141.htm
www.brinck.dk/mobil.htm

Fra : PsHdO

Dato : 21-03-01 22:36

Hej.

> Nokia 3210 er billig og kan få bygget vibrator ind i ringer højere på de
> nyeste udgsver end de gamle dvs. at hvis du køber en brugt ringer den
måske
> ikke så højt som en ny.
Siemens C35i har en hel del kraftigere "ringestyrke" end en helt ny
Nokia3210, og så har den som standard vibrator indbygget...

>+alt det sjov med operatør logoer
Det kan man også på siemens C35i der er desværre bare en MEGET bedre
opløsning på en Siemens...
(Fungere kun med datakabel)

>billedbeskeder
Ja, og Nej, Kun standard billeder på Siemens C35i

> ringetoner osv.
På Siemens C35i kan man også lægge små midi-filer i som ringetone. (Med
datakabel)

>og så er der mange programmer til nokia telefoner...
Det er der også til Siemens C35i, eks. programmer til organizeren,
telefonbogen, sms osv......

Jeg ved at alt det ovenstående er et spørgsmål om religion, men jeg har
altså haft både Nokia3210, Motorolla v2288, Ericsson 2618, og Siemens c35i
og M35i, og jeg ved godt hvad jeg ville vælge....
(Behøver jeg at sige Siemens.....)

Nå, nu bliver jeg nok bombet med hade-mail......

Mvh.
Peter

Fra : Møgelmose

Dato : 22-03-01 15:29

>Det kan man også på siemens C35i der er desværre bare en MEGET bedre
>opløsning på en Siemens...
>(Fungere kun med datakabel)

Ja men hvad med fra internettet hvis man ikke vil anskaffe sig et kabel

>Ja, og Nej, Kun standard billeder på Siemens C35i

Se det kan man f.eks. fra internettet

>På Siemens C35i kan man også lægge små midi-filer i som ringetone. (Med
>datakabel)

Man kan også bruge midi filer til f.eks logomanager det er den slags filer
jeg bruger og indtil videre har jeg 1000+ ringetoner....

>Det er der også til Siemens C35i, eks. programmer til organizeren,
>telefonbogen, sms osv......

Ja men kan du finde et der er ligeså godt som logomanager eller NDS er til
nokia til siemens

>Jeg ved at alt det ovenstående er et spørgsmål om religion, men jeg har
>altså haft både Nokia3210,
prøv en der er lidt højere i graderne

>Nå, nu bliver jeg nok bombet med hade-mail......

Det her vil jeg ikke kalde en hade mail jeg tror det er et spørgsmål om hvad
man holder sig til hjemme hos os startede vi med at have Motorola det
slusede så over i Erricson og videre over i Nokia men alligevel skaffede vi
os en 2618s fra wanna-save fordi det kunne være det var en god telefon......
men jeg tror det har noget at gøre med hvad man kan lide du kan se her hvad
der har været i huset hos os

Nokia:
3210 (ligenu 4 stk)
5110
6110
6150 (En sviger)
6210
7110
8850
Erricson
888 (eller også var det den der ligner den meget)
GA628
NMH EtEllerAndet (NMT telefon)
og nogle flere
Motorola
Micro-tac serien
5200 (2 stk ligger i skuffe...)
og en der hed 5300 eller sådan noget lige en tak over 5200

Men der har været flest nokiaer så det er nok en smags sag......

MVH.
Hans-Jacob
www.xr2.subnet.dk/348141.htm
www.logomanager.subnet.dk

Fra : PsHdO

Dato : 22-03-01 23:20

Hej. (Mail´en er måske mest til Møgelmose)
Først tak for god behandling af min mail i NG´en....
Nå, men......

1.
Den mobil-liste der..... Jeg bemærker at du ikke har haft en Siemens.....
Du/i skulle prøve en engang..... Det man ser ret tit her i NG f.eks. med
"siemens og dårlige menu´er", det kan jeg simpelthen ikke få øje på, der er
så lidt forskel i betjeningen i telefonerne Nokia/Siemens, samt opbygningen
af menu´erne, så det kun drejer sig om 1/2 times tilvænding og så ligger det
i hånden. (Ok, det er altså kun Siemens x35 versionerne jeg kan udtale mig
om)

2.
Jeg ved godt at man kan surfe rundt og finde et lille udvalg at ringetoner
og logo´er på nogle sites som man så kan sende direkte til Nokia´en, men der
ligger jo flere tusinde både logo og ringetoner i .zip-filer på nettet, så
selv med en Nokia kan det være rart med et data-kabel....
Det har jeg selv, til både Siemens og Nokia´erne....

3.
Hvis jeg skal lave min mobil-liste så er den her:
1* Siemens M35I (I brug nu)
2* Siemens C35I (I brug nu)
2* Motorolla T180
2* Nokia 3210
1* Motorolla T2288
1* B&O 9800
1* Ericsson 888
1* Ericsson 868
2* Dancall 3701 (Det mener jeg den hed, den lille udgave)
3* Dancall 2701
1* Nokia NMT (et eller andet)
1* Motorolla NMT MicroTac??

Ud over de Siemens telefoner som man måske bemærker at jeg roser meget, er
den eneste jeg har lyst til at fremhæve B&O 9800´en, det er en rigtig god
lille Phillips telefon....

Fra : Møgelmose

Dato : 23-03-01 23:31

En af mine kammerater har Siemens C35i og jeg bryder mig ikke om de små
pinde oppe i toppen man bruger til at navigere med men jeg har så også kun
prøvet den af ca. kvarter afgangen.....

Men du har nok ret i at jeg måske skulle prøve den
Jeg overvejer den Motorola Vxx88 den der kom lige før Vxx90 den lille sorte
(også i titanium og silver) Ja den helt lille fra fjernsynet hvor skilpadden
kommer over og så kender i resten men ærh THE SEXY som de siger den er på
tilbud til 600 hvor normal prisen er 2000+ så det er noget jeg vil overveje
(det er i telecom centeret og det er kun på torsdag altså den 29/3 altså
næste torsdag man sparer jo faktisk pænt meget... men jeg ved ikke om det er
en skod telefon måske skullejeg surfe lidt rundt på nettet for at finde
nogle oplysninger om den...

MVH.
Hans-Jacob
www.xr2.subnet.dk/348141.htm