Tak for husly!
Fra : Toke Nørby

Dato : 22-03-03 08:04

På Renés og egne vegne vil jeg gerne sige tak for husly til alle
dk.fritid-brugerne nu da dk.fritid.filateli er oprettet.

Jeg håber, at I har nydt den forgangne frimærkesnak og hvis I ikke
har, har I haft mulighed for at sætte os i jeres kill-filter.

Jeg vil ønske alle "gimperne" <gnæk>, som nu prøver at få etableret
deres egen gruppe, held og lykke med strikkeriet. (Lige en gammel
"vits": Og så var der islændingen, der ikke kunne finde ud af sit
hekla-tøj"

Tak for denne gang!
--
Mvh Toke
http://www.norbyhus.dk/

Fra : Peter G

Dato : 22-03-03 13:45

> På Renés og egne vegne vil jeg gerne sige tak for husly til alle
> dk.fritid-brugerne nu da dk.fritid.filateli er oprettet.
> Tak for denne gang!

Selv tak - Det har været hårdt
Held og lykke med jeres ny gruppe.

Hilsen Peter G