PE
Fra : Aragorn

Dato : 21-03-03 22:49

Hvad er forskællen på ASUSP4PE og MSI PE-MAX2?

Andet end prisen?

Er der nogle med arfaringer med disse kort?

Fra : Hans Andersen

Dato : 22-03-03 00:18

>Hvad er forskællen på ASUSP4PE og MSI PE-MAX2?

Asus er efter min mening bedre kvalitet.

>Andet end prisen?

Lige her ville jeg ikke lade prisen afgøre hvilket produkt jeg købte.

>Er der nogle med arfaringer med disse kort?

Jeg pt. lavet 3 PCer med P4PE bundkortet, hvad skal jeg sige.... det kører
bare.

/Hans

Fra : Aragorn

Dato : 22-03-03 00:25

hmmm, ok så lad det blive ASUS igen... Men hvad er det jeg ser???? kun
AGP8X, hmmm hvilken mobo fra ASUS har AGP8X? og kører med P4 2.4 533fsb???
grafikkort: G4 4200 AGP8X POW

Fra : Hans Andersen

Dato : 22-03-03 20:24

"Aragorn" <aragorn23@mail.dk> wrote in
<3e7b9f9b$0$52173$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>:

>hmmm, ok så lad det blive ASUS igen... Men hvad er det jeg ser???? kun
>AGP8X, hmmm hvilken mobo fra ASUS har AGP8X?

P4G8X med Intel 7205 chipset

/Hans

Fra : Js

Dato : 22-03-03 12:02

"Hans Andersen" <hans@skodby.dk> skrev i en meddelelse

> MSI PE-MAX2

Hmm jeg ville vælge MSI 845PE Max2 FISR da det klart har flerer muligheder
end Asus og så er det indbygget netkort i Asus noget skod mit gamle 3com er
hurtiger.
MSI bruger intel som er guf og langt bedre kvalitet.

Mvh. Js