T-Bird temp.
Fra : Thomas

Dato : 19-03-01 21:54

Hej

Jeg har lige opgraderet min computer med flg. udstyr.

Motherboad : Asus A7V133a
CPU : T-Bird 1000/266
Ram : 256mb PC-133

som køler bruger jeg en Chrome Orb til socket 462
i et Aopen Hq08 (full tower).

men i Windows uden belastning bliver cpu temp 66 grader og MB 40 grader,
hvis man så booter og kigger i bios siger den ca 7 grader lavere for begge
dele.

Hvad er mest korrekt, og er det for meget (læs varmt for både cpu og MB) ??

Er her andre med ligende konfigurationer, så vi kan sammenligne !!

mvh

Thomas

Fra : Sven

Dato : 19-03-01 23:03

Jeg har en "gammeldags" 1Ghz T.bird, som kører 1150Mhz. Den er 42° ved
tomgang og 49° ved belastning (1 times Quake 3). Den er kølet med en
Silverado 50 som er sat til at køre 8V.

Dit svage punkt er Crome Orb'en som ikke er en ret god køler til CPU'er over
ca 800Mhz.

Sven

"Thomas" <no@mail.dk> wrote in message
> [...]
> dele.
>
> Hvad er mest korrekt, og er det for meget (læs varmt for både cpu og MB)
??

Fra : Thomas

Dato : 20-03-01 10:35

Hej Sven