Tilbage på jorden
Fra : Eske Pahp

Dato : 21-03-03 21:16

Det ser desværre ikke ud til at Mosegård er i bedring. Forelagt beviser på
at han har dyrket sig selv utrætteligt via nettet (og gjort det surt for
andre imens) bedyrer han sin uskyld.

"Det kan ikke have været mig", udtaler han. "På det tidspunkt det skete var
jeg på Uranus for at få billig kaburatorsprit til folkevognen. Det er så
skidedyrt i Prima."

"Vi ved ikke hvad vi skal gøre", udtaler nærtstående behandlere.

"Iøvrigt kræver jeg diplomatisk immunitet, jeg er trods alt Jomfru Maria!"
slutter Mosegård af, dog uden at ænse at det er en banan han holder for øret
og ikke en telefon.
-lie

Fra : Sune Storgaard

Dato : 21-03-03 22:02

> Det ser desværre ikke ud til at Mosegård er i bedring.
sandt..

Læs venligst mose OSS'en
http://home25.inet.tele.dk/mosegaard

FØR du overvejer at svare på hans indlæg.

fut dk.admin.netikette
--
/Sune
Fac ut vivas!

Fra : Ulrik Lauritzen

Dato : 22-03-03 00:27

"Eske Pahp" <eske-9282@tiscavili.dekå> skrev i en meddelelse

<Snip>

Klage afsendt.

/Ulrik.

Fra : skingur

Dato : 24-03-03 21:31

"Eske Pahp" skrev d. 21-03-03 21:16 dette indlæg :
> [...]
skete var
> jeg på Uranus for at få billig kaburatorsprit til folkevognen. Det er

Undskyld, men jeg kan nu ikke lade være med at more mig over
mosegården.....

http://www.kandu.dk/