servietteknik
Fra : E.G.C.

Dato : 21-03-03 17:10

Jeg søger servietter til serviettekik. Det jeg leder efter er servietter med et helt motiv f.eks. en buket blomster i vase(det kunne
også være et andet motiv) således at der er et motiv der vender "rigtigt hvis man bruger hele servietten på en pude. Kender nogen
til forretninger hvor disse findes, bortset fra PanduroHobby.

Mvh.

Ester C.

Fra : Gitte Sørensen

Dato : 21-03-03 20:08

Fri, 21 Mar 2003 17:09:50 +0100, skrev "E.G.C." <kaninen@tdcadsl.dk> :

>Jeg søger servietter til serviettekik.

Har du prøvet at kigge på:
http://www.windowcolor.shopbasic.dk/

- de har et bredt udvalg af servietter, hvor du kan nøjes med at købe
1 stk. af hver (selvfølgleig er prisen så også derefter).

--
Gitte Sørensen
Hjemmeside med bl.a. Galleri: http://home.tiscali.dk/cgsorens

Fra : Nette

Dato : 22-03-03 08:34

"E.G.C." skrev i en meddelelse
> [...]
hvis man bruger hele servietten på en pude. Kender nogen
> til forretninger hvor disse findes, bortset fra PanduroHobby.

Hejsa

Jeg kan ikke sådan lige plukke et sted ud, hvor jeg ved de har den slags.
Men det satte alligevel nogle tanker igang.
For ca. 7 år siden, var vi i sommerhus ved Ribe. Efter en rundtur i Ribe
Domkirke, var vi heldige at finde en KÆMPE kælder lige overfor kirken med
ene af lys og servietter. Jeg husker det som om de kældergange bare forsatte
og forsatte, som en gang kan gøre det i en ond drøm. Aldrig har jeg set så
stort et udvalg før.
Jeg kan ikke huske, hvad det hed, men hvis dette ikke er noget, du søger for
een enkelt gang, men mere er en vedvarende hobby for dig, så synes jeg da du
skulle tjekke det, hvis du kommer til Ribe en gang, for jeg tør næsten
garantere dig for, at der er noget du kan bruge.
Måske er der en fra Ribe herind, som kan bekræfte om stedet eksisterer endnu
samt vidrebringe dets navn?

Nette

Fra : E.G.C.

Dato : 22-03-03 19:04

Gid jeg dog boede i Ribe, det lyder som et "mekka". Nå, men tak for oplysningen. Måske kan jeg komme i kontakt med dem over nettet?
Hvis nogen kan angive tlf. ell. e-mail/www.adr. er det velkomment.

Hilsen

Ester C.

Fra : Nette

Dato : 22-03-03 23:25

"E.G.C." skrev i en meddelelse
> Gid jeg dog boede i Ribe, det lyder som et "mekka". Nå, men tak for
oplysningen. Måske kan jeg komme i kontakt med dem over nettet?

Jeg søgte lidt på kraks inden jeg skrv til dig tidligere...Men desværre uden
held

Nette

Fra : Gitte Sørensen

Dato : 23-03-03 08:30

Sat, 22 Mar 2003 23:25:14 +0100, skrev "Nette"
<nettesnetpost@hotmail.com> :

>Jeg søgte lidt på kraks inden jeg skrv til dig tidligere...Men desværre uden
>held

Jeg prøvede lige at søge via google.com
Kan det være denne her:
http://isnet.dk/dengamlearrest/

Der står, at de har "Sydjyllands største udvalg af hånddyppede lys og
servietter".

Fra : E.G.C.

Dato : 23-03-03 15:55

Jeg så denne http://www.servietter.subnet.dk/
men har ikke haft tid at uddybe det endnu.

Mvh.

Ester C

Fra : Nette

Dato : 24-03-03 11:10

"Gitte Sørensen" skrev i en meddelelse
> Jeg prøvede lige at søge via google.com
> Kan det være denne her:
> http://isnet.dk/dengamlearrest/
>
> Der står, at de har "Sydjyllands største udvalg af hånddyppede lys og
> servietter".

Lige præcist:

" I kælderen findes sydjyllands største udvalg af hånddyppede lys og
servietter. "

Det var nede i en kæmpe kælder med en masse små rum. Det kunne godt ligne en
fangekælder*G*

Nette