Nybegynder PHP problem
Fra : Jesper_KA

Dato : 21-03-03 16:03

Jeg er så småt gået igang med at se på PHP og MySql
og er kommet så langt at MySql samt PHP kører.

Nu har jeg så hentet PostNuke for at komme lidt lettere igang
og har fulgt postnukes guide til det punkt hvor jeg via browser
skal starte install.php men jeg får nedenstående melding retur:
"The specified CGI application misbehaved by not returning
a complete set of HTTP headers"

Jeg har så været en del rundt på nettet for at finde info om fejlen
og her derfor fået tjekket at *.php i IIS er knyttet til php.exe samt
at jeg har givet internet guest account read/execute rettigheder
til filen også.

men jeg kan ikke komme videre ..

Har i nogle tips til mig ?

Jeg kører på en win2k server med alle opdateringer installeret
ingen firewall

--
Det kræver ikke meget at svare andre ordentligt men
selvfølgeligt hvis det stiver din selvrespekt af at