kandu.dk
Fra : Lars Wiberg

Dato : 21-03-03 14:06

Offtopic, men stadig relevant...

Er der ikke et sted hvor man kan klage over kandu.dk og deres måde at
behandle UseNet indlæg på? Jeg har skrevet direkte til kandu, men ved
ikke lige hvor stor en forskel det vil gøre.

Det er enormt frustrerende, konstant at rende ind i deres indlæg der
ødelægger trådstrukturen fuldstændig.

Jeg havde lige brug for at brokke lidt.

--
Lars Wiberg alias Slartibartfast /\ ASCII Ribbon Campaign
http://southend.dk/ \/ No HTML or RTF in mail

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 21-03-03 17:26

"Lars Wiberg" skrev i en meddelelse
> Det er enormt frustrerende, konstant at rende ind i deres indlæg der
> ødelægger trådstrukturen fuldstændig.

Gør som vi er mange andre, der gør:

Sæt din newsreader til automatisk, at slette alle Kandu-indlæg.

Du bruger Agent, og der ved jeg ikke hvordan man gør, men i OE kan man
sætte en meddelelsesregel op, der gør det, så man ikke ser disse
indlæg.

--
M.v.h. Jan Vestergaard, Kildedalen 27, 3400 Hillerød
Email: jan@jNOSPAMve.dk Web: http://www.jve.dk

Fra : Henning

Dato : 21-03-03 20:17

>Du bruger Agent, og der ved jeg ikke hvordan man gør, men i OE kan man
>sætte en meddelelsesregel op, der gør det, så man ikke ser disse
>indlæg.

Ctrl + k, indsæt hvad du vil i filteret.

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Lars Wiberg

Dato : 21-03-03 22:43

On Fri, 21 Mar 2003 17:26:15 +0100, "Jan Vestergaard" <jan@jve.dk>
wrote:

[snip] ud med kandu

> [...]
>
> Du bruger Agent, og der ved jeg ikke hvordan man gør, men i OE kan man
> sætte en meddelelsesregel op, der gør det, så man ikke ser disse

Det er hermed gjort.