Manual til GPS og Ekkolod ??
Fra : Ukendt

Dato : 21-03-03 12:37

Hej - En af mine kammerater har lige købt sig en lille fiskerbåd..

Da jeg er kombineret EDB-mand-type og frilufts-mand, blev jeg ret hurtig
interesseret i GPS og Ekkolod, men de er ret svære at greje..
Kan man evt. finde en manual på internettet eller er der nogle der har en de
vil af med - evt. kopiere/scanne?

Det drejer sig om:
GPS: Shipmate RS5500
Ekkolod: Furono FE4200

Jeg har ikke kunne finde noget via Google... Så jeg håber lidt på din
hjælp...

Mvh
Allan

Fra : knudr

Dato : 22-03-03 11:11

"" skrev d. 21-03-03 12:37 dette indlæg :
> [...]
> GPS: Shipmate RS5500
> Ekkolod: Furono FE4200
>
> Jeg har ikke kunne finde noget via Google... Så jeg håber lidt på din

Hej Allan
Jeg har desværre ikke lige en manual til denne RS 5500, men jeg et
sprgmål vedr. denne .
RS 5500 er det en simpel skærm der viser kurs og evt. fart, eller er
den beregnet til at vise koordinater på et eletronisk søkort . f.eks
Navionics, C85 , eller C95 kort

MVH
Knud R

http://www.kandu.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 22-03-03 18:18

> Jeg har desværre ikke lige en manual til denne RS 5500,

æv æv æv...

> men jeg et sprgmål vedr. denne .
> RS 5500 er det en simpel skærm der viser kurs og evt. fart,

Yep!

> eller er den beregnet til at vise koordinater på et eletronisk søkort .
f.eks
> Navionics, C85 , eller C95 kort

Skaf mig manualen - så skal jeg fortælle dig det

Mvh
Allan