Erfaringer med Aopen AX4PER bundkort?
Fra : Michael Jørgensen

Dato : 21-03-03 11:30

Påtænker at montere en P4 2.4 GHz Northwood deri.

Jeg er lidt varm på bundkortets avancerede fan-kontrol, da jeg har en
fornemmelse af at en P4-fan larmer mere end min nuværende PIII-fan...

Jeg skal ikke OC'e eller noget fancy - bare ha' en ordentlig maskine til
videoredigering o.l.

Mvh
Michael

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 21-03-03 13:05

"Michael Jørgensen" <mijo@FJERN.pc.dk> wrote in message news:b5epji$be7$1@newstree.ericsson.se...
> Påtænker at montere en P4 2.4 GHz Northwood deri.
>
> Jeg er lidt varm på bundkortets avancerede fan-kontrol, da jeg har en
> fornemmelse af at en P4-fan larmer mere end min nuværende PIII-fan...

Jeg har storebroderen (AX4PE Max) og det kører meget stabilt.
Fancontrollen virker helt fint. Man kan vælge at gå efter en bestemt
temperatur der skal være maximum, eller man kan vælge et fast
antal omdrejninger som blæseren skal køre med.

Eneste minus jeg har ved kortet, er at jeg mangler nogle indstillinger
i forbindelse med oc'ing.

> Jeg skal ikke OC'e eller noget fancy - bare ha' en ordentlig maskine til
> videoredigering o.l.

Nå ja - så får du jo ikke samme problem som mig

/Jakob