Hjælpefiler til Borlands C++ 5.5
Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 21-03-03 11:11

Hej alle

Er der et sted man kan lægge sin klamme hånd på nogen hjælpefiler
til Borlands C++-compiler? Jeg snakker ikke om teknisk hjælp til
programmet, men C-hjælp der omfatter det som Borland har bygget
med ind.

Konkret mangler jeg at kunne aflæse og sætte tiden for en fil,
men der er mange andre specielle ting jeg somme tider savner.

Indbygget i RHide er der en genial hjælpefil. Jeg savner noget
tilsvarende.

--
Bertel

Fra : Martin Schultz

Dato : 21-03-03 12:19

Bertel Lund Hansen <nospamfor@lundhansen.dk> writes:

> [...]
> til Borlands C++-compiler? Jeg snakker ikke om teknisk hjælp til
> programmet, men C-hjælp der omfatter det som Borland har bygget

Det følger med C++ Builder. Den er vist ikke erhverves gratis
uden om disse produkter, lovligt.

Dog kan man flere steder (Så som forside CDere) finde en gratis
udgave af C++ Builder 3 standard som inkludere alle hjælpe filerne.

Martin

--
Besøg http://adsltips.crunzh.com for guider
til ADSL og opsætning af CISCO router.

Fra : Ivan Johansen

Dato : 21-03-03 12:41

Martin Schultz wrote:
> [...]
>
> Dog kan man flere steder (Så som forside CDere) finde en gratis
> udgave af C++ Builder 3 standard som inkludere alle hjælpe filerne.

Hjælpfilerne kan også downloades fra Borland:
http://borland.com/products/downloads/download_cbuilder.html
(vælg documentation i bunden)

Ivan Johansen

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 21-03-03 13:55

Ivan Johansen skrev:

>Hjælpfilerne kan også downloades fra Borland:

Så vidt jeg kan se er der kun adgang til opdateringer.

--
Bertel

Fra : Ivan Johansen

Dato : 21-03-03 14:30

Bertel Lund Hansen wrote:
> Så vidt jeg kan se er der kun adgang til opdateringer.

De er beregnet som opdateringer, men jeg mener at alle hjælpfiler er med.

Ivan Johansen