Ønsker lidt hjælp til dette kort MSI KT4 U~
Fra : ~~Wing~~

Dato : 21-03-03 07:47

Hejsa

Jeg vil have mit bundkort skiftet, og har kigget på dette her MSI KT4
Ultra-BSR (MS-6590) er der nogle som har dette kort og har lyst til at
fortælle om de gode og dårlige egenskaber for dette kort.
Jeg har p.t. et ECS K7s6a bundkort med en xp 1800. Vil jeg mærke nævneværdig
forskel ved at skifte til nedenstående MSI kort. Og lige til slut MSI skulle
være BlueTooth Ready, hvad menes der med det ??

MSI KT4 Ultra-BSR (MS-6590)

René Petersen
http://www.sitecenter.dk/pind

Fra : Anders

Dato : 21-03-03 09:11

"~~Wing~~" <~thepetersen@hotmail.com~> skrev i en meddelelse
> [...]
skulle
> være BlueTooth Ready, hvad menes der med det ??

Det menes det med at der er forberedt på bundkortet til at sætte en
s-bracket med bluetooth, som osse koster penge.

Kik dette link, scrool ned i bunden

http://www.msi.com.tw/program/products/mainboard/mbd/pro_mbd_detail.php?UID=
356&MODEL=MS-6590

/Anders

Fra : Steen

Dato : 21-03-03 18:22

> Det menes det med at der er forberedt på bundkortet til at sætte en
> s-bracket med bluetooth, som osse koster penge.

> [...]

Hej Anders !

Det er ikke helt korrekt, har selv et.

Bluetooth følger med, ligger i en separat æske ved siden af bundkortet.

Mvh. Steen