Browser
stl_s 3840
arlet 2470
IE6 klik på link åbner nyt vindue, men det~
Fra : Stefan

Dato : 21-03-03 04:38

Når jeg klikker på et link så åbner det et nyt vindue men det er tomt. Hvis jeg
højreklikker på linket og kopier linket og manuelt åbner et nyt browser vindue
og paster linket i adressebaren så loader siden fint.

Hvordan fixer jeg dette? Jeg har ikke ændret på nogle indstillinger, men har før
været ude for at indstillinger er blevet ændret uden min viden efter at have
bevæget mig rundt på nettet.

--
Venlig hilsen
Stefan

Fra : Stefan

Dato : 21-03-03 04:52

Jeg kan se at en anden har samme problem i denne tråd:

Jeg bruger ligeledes windows XP SP1 og den er opdateret med alle opdateringer
der tilgænglige dags dato.

Jeg har prøvet at slå min popupkiller og virusprogram fra men det hjalp ikke
noget. Jeg har også Mozilla 1.2.1 installeret og der virker det fint, også med
min popupkiller og virusprogram slået til. Jeg har været ude for dette problem
før men det forsvandt da jeg opdaterede WMP8 til WMP9 hvilket er ret sært.

--
Venlig hilsen
Stefan

Fra : Stefan

Dato : 21-03-03 05:36

Jeg har nu fundet denne forklaring på problemet. På nuværende tidspunkt skal man
kontakt Microsoft Support for at få en programrettelse:

http://support.microsoft.com/?kbid=281679

--
Venlig hilsen
Stefan