MS Windows
briani 27239
Hjælp - Autofuldførelse i IE (XP) virker i~
Fra : Jan Johansson

Dato : 21-03-03 03:26

Den er slået til under advanceret men alligevel sker der intet.

Håber der er nogen der har et svar.

Tak, Jan

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 21-03-03 03:53

"Jan Johansson" <thunder@get2net.dk> skrev :

>Den er slået til under advanceret men alligevel sker der intet.

Prøv i kig iFunktioner => Internetindstillinger => Indhold =>
Autoudførelse.

Fut: news:dk.edb.internet.software.browser, hvor spørgsmålet
hører hjemme og svar herpå bringes.

Fra : Jan Johansson

Dato : 21-03-03 14:07

Nu var grunden til at jeg skrev her, at det kun sker i XP. Bruger jeg den
samme IE 6.0 SP1 i WinME så virker det fint. Men i XP virker autofuldførelse
ikke. Og jeg har været inde under Funktioner => Internetindstillinger =>
Indhold =>
Autoudførelse. Her står alt som det skal.
Så hvordan løser jeg dette problem?

Mvh

Jan

Fra : Leo.E

Dato : 22-03-03 15:31

"Jan Johansson" <thunder@get2net.dk> wrote in message news:<3e7b0e6d$0$24700$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...
> [...]
> Indhold =>
> Autoudførelse. Her står alt som det skal.

Har du også været inde i avanceret og sat et
flueben i - brug indbygget autofuldførelse?
Hilsen: Leo