OPkobling af bærbar pc´er via 7110
Fra : Kim Larsen

Dato : 19-03-01 21:32

Hej alle sammen

Jeg har installeret et serielkabel imellem min 7110 og min bærbare pcer.
Men når jeg ringer op til et opkaldspunkt, ringer telefonen godt nok op men
der bliver ikke skabt forbindelse !

Bruger jeg samme adgangsnummer og PW på den stationære, så drøner
forbindelsen lige igennem. Og nej, jeg ringer ikke op til en ISDN på mobilen

Nogen ideer til hvorfor jeg ikke kan komme på nettet med min mobil ?

Kim

Fra : Verner Stormgaard

Dato : 19-03-01 21:27

"Kim Larsen" <webpoint@gmx.net> skrev i en meddelelse
> [...]
pcer.
> Men når jeg ringer op til et opkaldspunkt, ringer telefonen godt nok

Hvis du har CyberCity som udbyder, skal du bruge både andet
telefonnummer og anden adgangskode, som de udleverer ved forespørgsel.
Jeg mener de sender et brev med adgangskode og telefonnummer, for
sikkerhedens skyld. Hvordan de andre udbydere har det, ved jeg ikke.

--
hilsen Verner Stormgaard
Nørreballe, Lolland

Fra : Henrik Astman Jensen

Dato : 19-03-01 23:34

"Kim Larsen" skrev:
> [...]
> forbindelsen lige igennem. Og nej, jeg ringer ikke op til en ISDN på mobilen
>

> Nogen ideer til hvorfor jeg ikke kan komme på nettet med min mobil ?

Hvilket abonnement benytter du? (Hos TDC er det, så vidt jeg ved, kun Opasia-abonnementet, der kan bruges mobilt).

/Henrik Astman Jensen