FrontPage og Flash?
Fra : Arne H.Wilstrup

Dato : 20-03-03 21:57

Jeg har nogle problemer med at indsætte flash-movies i tabeller i en
frontPage side - og efterfølgende at kunne se denne i "frontPage-eksempel"
(heller ikke når jeg ber FrontPage om at vise siden i web-browser.)

Det jeg har forsøgt er følgende:
Jeg har publiseret flash-movien i flash efter færdiggørelse. Mens den kører
er jeg gået ind og kopieret hele html-koden (fra vis kilde) og sat den ind i
"FrontPage-html" (nederste menu-linie) - jeg har sat html-koden ind på det
sted, hvor markøren står, når jeg går ind i "FrontPage-html".

Det er lykkedes enkelte gange, men jeg ved ikke, hvad jeg har gjort!

Håber at der er en, der kan hjælpe.

--
ahw