theme mangler efter upload
Fra : Ivan

Dato : 20-03-03 18:36

Jeg er løbet ind i følgende problem: (jeg har ikke prøvet frontpage før, så
jeg beklager hvis det er faq, men jeg har ikke kunnet surfe mig frem til en
løsning)
Jeg har lavet en test-web på min egen maskine. Når jeg uploader den mangler
theme og navigation bar imidlertid.
se:
http://www.phys.au.dk/~ivansv/home.html

Det skjulte directories er på serveren, og der er noget i dem. Jeg har valgt
server der ikke understøtter frontpage extensions i kompatibilitetsdialogen.

Serveren er "en-eller-anden unix dims" (formentlig apache, men ved det
ikke), og drevet er sat op til nfs. Jeg overfører filerne ved publish web og
vælger domain: >ftp://www.ifa.au.dk/~ivansv (jeg har også prøvet bare at
lave en web på nfs-drevet, hvor min gamle hjemmeside fungerede upåklageligt,
men der mangler theme også)

Det er rimeligt at regne med, at vores system er 1: temmeligt (voldsomt)
gammelt 2: Al sikkerhed er sat på maks

Jeg sætter meget pris på hjælp og gode ideer.
Mange hilsener
Ivan

Ivan Vogelius
Dept. of Physics and Astronomy
Office: 520-621
University of Aarhus
Ny Munkegade
8000 Aarhus C
Denmark

Phone: (+45) 89423667
Cellular: (+45) 51538834

Fra : Ulrik Friis

Dato : 20-03-03 19:53

"Ivan" <ivansv@*remove*phys.au.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> gammelt 2: Al sikkerhed er sat på maks
>
> Jeg sætter meget pris på hjælp og gode ideer.

Det er FAQ, men det giver vi fa'en i. Du kan ikke anvende alle features fra
et theme på en webserver, hvor der ikke er installeret FrontPage
serverextensions. Der kan godt installeres FPSE på en Apache.

mvh
Ulrik