Overnatning ved Mørrum!
Fra : Søren Eriksen

Dato : 20-03-03 15:04

Hej med jer!

Er der nogle som kender gode overnatningsmuligheder v/ Mørrum
åen. Jeg er blevet fortalt om en dansk gut som bor lige v/ Pool 17 efter
broen.

Glæder mig som et lille barn til det bliver slut maj, så jeg håber der er
nogle
som kan hjælpe mig. Har været der et par gange, men mangler lige et sted
hvor man kan leje et værelse for sig selv.

Mvh

Søren Salmon

Fra : Nels Eriksen

Dato : 20-03-03 18:26

Prøv Olufstrøm camping V. H

Fra : Finn Bech Taabbel

Dato : 21-03-03 20:42

Jeg har kigget lidt på Mørrums hjemmeside

Jeg tror at du ved at kontakte

Mörrums Kronolaxfiske
Box 26, S-375 21 Mörrum, Sweden Tel: +46 (0)454 - 501 23
Fax: +46 (0)454 - 543 49
E-post: morrum@sveaskog.se

kan booke Havstugen til vist nok noget der ligner skr. 300 pr. døgn (1 rum
2 senge). Havstugen ligger helt ned til pool 1 og fra den til broen ved pool
17 er der meget kort vej

For god ordens skyld vedlægger jeg lige linket til deres hjemmeside
http://www.morrum.com/

Jeg håber I får en dejlig tur derop

Knæk & bræk
Finn