OSS for gruppen?
Fra : R. Ilsøe

Dato : 20-03-03 13:58

Hvad mener i... Er der grundlag for en *OSS for gruppen som en poster feks.
1 gang /mdr.

Hvis i synes, har i så nogen forslag til hvad der skulle være med? Den kan
jo løbende blive udbygget og jeg vil gerne melde mig frivilligt til at stå
for den... Vi udformer så i fællesskab spøgsmål og svar løbende...

(*OSS: Ofte Stillede Spørgsmål)

Rinnie

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 20-03-03 14:02

"R. Ilsøe" <frygtloes_@hotmail.com> wrote in message
> Hvad mener i... Er der grundlag for en *OSS for gruppen som en poster
feks.
> 1 gang /mdr.

God idé, bare jeg ikke skal lægge arbejde i den.

--
mvh/rg. From The Sum of all Fears:
Christian [In a Nuclear Arms depot in Russia, during an inspection]

Fra : R. Ilsøe

Dato : 20-03-03 14:11

> God idé, bare jeg ikke skal lægge arbejde i den.

*LOL* Det er da en ærlig sag!

....Men har du noget du synes skal med i OSS, så sig til, så skal jeg nok
gøre det "hårde" arbejde i at sætte det op!

Rinnie

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 20-03-03 14:38

> *LOL* Det er da en ærlig sag!
>
> ...Men har du noget du synes skal med i OSS, så sig til, så skal jeg nok
> gøre det "hårde" arbejde i at sætte det op!

links til specialklubber
links til standarder
avl / opdræt
klubber
træning
foder
racer
der er meget !!

Fra : Henrik H

Dato : 20-03-03 15:34

R. Ilsøe <frygtloes_@hotmail.com> skrev:
>Hvad mener i... Er der grundlag for
>en *OSS for gruppen som en poster feks.
>1 gang /mdr.

Mit kendskab til dette forkortet sprog er stærkt begrænset til at
omhandle MVH, p.s., o.l.
Hvad betyder ovenstående forkortelser ??

MVH (Med Venlig Hilsen)

Henrik
Borderen Mille

Fra : R. Ilsøe

Dato : 20-03-03 15:37

> Mit kendskab til dette forkortet sprog er stærkt begrænset til at
> omhandle MVH, p.s., o.l.
> Hvad betyder ovenstående forkortelser ??

> [...]

Hej Henrik

Det var netop derfor jeg skrev det i første indlæg, men så tar' vi det lige
igen: OSS=Ofte Stillede Spørgsmål

Rinnie

Fra : Henrik H

Dato : 20-03-03 16:07

>Hej Henrik
>

>Det var netop derfor jeg skrev det i
>første indlæg, men så tar' vi det lige
>igen: OSS=Ofte Stillede Spørgsmål

UPS (lydudtryk for der kvajede jeg mig) Det må du undskylde - den
havde jeg misset - men tak for at du ville gentage det.

Hvordan får man det overblik således at man kan udarbejde en oss??

MVH

Henrik
Borderen Mille

Fra : R. Ilsøe

Dato : 20-03-03 17:58

> UPS (lydudtryk for der kvajede jeg mig) Det må du undskylde - den
> havde jeg misset - men tak for at du ville gentage det.

Hehe... Det er okay!

> Hvordan får man det overblik således at man kan udarbejde en oss??

Man sætter det som regel op som et møderefferat feks.

1) Hvordan blabla
2) Hvorfor blabla
3) Hvornår blabla

1) Du skal blablabla

2) Fordi blablabla

3) Når blablabla

Bare kort fortalt selvf.!

Rinnie

Fra : x Vuf x

Dato : 25-03-03 15:53

Thu, 20 Mar 2003 15:37:18 +0100, R. Ilsøe wrote:

>Det var netop derfor jeg skrev det i første indlæg, men så tar' vi
>det lige igen: OSS=Ofte Stillede Spørgsmål.

Og en OSS skal ikke postes 1 gang i måneden. Den skal ligge et sted,
hvor man kan gå hen og se den, når man har brug for det! *s*

--
Mvh Sonja http://www.sonpet.com/ webmaster@***sonpet.com
Nu er de snart færdige... De flotte nye hjemmesider. /\\|//\

Fra : Andreas Falck

Dato : 20-03-03 17:23

R. Ilsøe <frygtloes_@hotmail.com> skrev:

> Hvad mener i... Er der grundlag for en *OSS for gruppen som en
> poster feks. 1 gang /mdr.

Jeg lægger gerne hjemmesideplads til en sådan OSS - jeg har rigeligt
med plads på et domæne med et ganske neutralt navn.

Den rigtige anvendelse forøger risikoen for at graden af
misforståelser bliver væsentlig reduceret

Fra : R. Ilsøe

Dato : 20-03-03 17:56

> Jeg lægger gerne hjemmesideplads til en sådan OSS - jeg har rigeligt
> med plads på et domæne med et ganske neutralt navn.

Hej Andreas.
Det lydder da lækkert! Så er det jo bare med at udforme et OSS!

Rinnie

Fra : Andreas Falck

Dato : 20-03-03 18:36

> Hej Andreas.
> Det lydder da lækkert! Så er det jo bare med at udforme et OSS!

Ja, det er bare med at gå i gang med OSS'en.

Den webplads jeg kan tilbyde kan f.eks. hedde: xxxx.skrift.dk hvor
x'erne repræsenterer OSS'ens konkrete navn.

subdomænet bliver oprettet med sin egen særskilte ftp-adgang helt
uafhængig af resten af domænet! - Når man / I / vi har besluttet det
konkrete navn så lad mig vide hvad det er og jeg opretter dubdomænet
m.m.

http://sdanet.dk/ + http://syndflod.dk/
*** *Alle med debatforum* ***

Fra : Andreas Falck

> [...]