Århus SYD STOR PONY SØGER PASSER KUN VOKSE~
Fra : Karin & Frank

Dato : 20-03-03 12:13

Ja, det er nu lidt svært og fortælle hvad det er vi lige mangler...men
læs...det er lidt lang.....måske er det lige dig!!!!!!!!!!!!!!

Chili er en hoppe, ret speciel, hun er redet godt til som tur pony.
det mestre hun, fint trafiksikker og sød..... få unoder.
på tur og i stalden...nem....
Men jeg kan ikke ride hende på ridebane hun og jeg ,,,,ja det fungere bare
ikke.
Og jo jeg kan godt, men det siger mig bare ikke så meget, vil heller på
ture, eller træne horsmanchip, hun er også kørt til.....
hun har pt. en dygtig 27 årig til at ride hende på banen det går faktisk ret
godt, men chili er jo ret grøn og har rigtig meget at lære.
Ikke fordi jeg kun søger en til at ride på banen, men det vil være rart med
en som syntes at det er spændende.
Hendes nuværende passer/rytter. skal have en lille baby..øv....

Hun vil gøre alt for dem hun kan lide, men der er bare det at hun, kun
knytter sig til ganske få.
Så er hun kærlig, villig og samarbejdsvenlig.
Hun er en rigtig dame, men ikke ond... men bare vanskelig. og dem hun ikke
har sympati for, ja de komme ikke ret langt med hende.....hun laver sur mule
og går........
vi træner horsmanchip med hende, det er hun ret skrap til, så har du mod på
at ride hende, lære hende at kende. SÅ KOM::::
Jeg vil sætte pris på at du ikke er alt for ung... da hun kræver at du kan
"læse" hende og forstå hvad hun vil.......HUN ER IKKE EN BØRNE PONY:
½ HAFLINGER/KNAPSTRUPPPER MEN LET BYGGET:
Måske læser du, eller arbejder meget og ikke har tid til din egen
hest/pony,,
,, Det gør jo ikke noget at du har holdt pause fra de der "heste" og bare
gerne vil igang igen, men du skal kunne give hende lidt uddanelse på
ridebanen. ikke at hun skal blive, stævne pony men styrke hendes ballance og
forstå simple dressur øvelser, vil være fint..
Har du mod på at prøve hende, så vinder hun meget ved nærmere kendskab.
hun er måske til tider en anelse doven, men kan sagtens tændes...For jeg
rider jo selv på hende, men som sagt kun ####skovtur#####. hun er i god
kondition og slank...
Ja, nu lyder det som om jeg blander mig i alt med hende,, men nej du får
frie tøjler, bare I kan lidt hinanden........og vi kan finde en god
kemi.....sammen
så vil det være super........nu har jeg skrevert meget og måske er der ingen
som, passer til hende da hun er pony, og ung.......og kræver en rytter med
forståelse.......det er da en udfordring som man kan bygge på......
nu slutter denne lange fortælling om min dejlig pony,
Vi bor mellem tranbjerg og Solbjerg bus 52 lige
på et nedlagt landbrug, med ridebane.