Hvilken browser, hvilken version flash-plu~
Fra : Henrik Hansen

Dato : 20-03-03 10:10

IE 5.0 var såvidt vides ikke født med nogen shockwave-plugin / flash-player.

Men hvad med 5.5, 6.0? og hvilke versioner kan de kører defauelt?

Og hvad med Netscape og Opera

Alle hints er velkomne, da jeg er på bar bund og dybt vand, Henrik

Fra : Peo

Dato : 20-03-03 10:38

Har du kigget efter svar hos MM, evt. i deres technotes? Jeg mener at have læst om netop
dette emne hos dem.

Fra : Henrik Hansen

Dato : 20-03-03 10:57

"Peo" <michpeo@msn.com> wrote in message
> Har du kigget efter svar hos MM, evt. i deres technotes? Jeg mener at have
læst om netop
> dette emne hos dem.

jep,
http://www.macromedia.com/software/player_census/flashplayer/version_penetra
tion.html

men dels er europa for upræcist dels er jeg skeptisk, så jeg vil hellere
vide hvilke browsere, der er født med hvilke versioner

Fra : Peo

Dato : 20-03-03 19:43

mjaaa, jeg var godt klar over at det ikke var et særligt fyldestgørende svar. I et forsøg
på at finde et mere nøjagtigt svar fandt jeg...
http://www.macromedia.com/software/player_census/flashplayer/partners.html
...Uden at det dog bringer os særligt meget videre.

Jeg gjorde et par forsøg på søgninger på nogle af de i listen nævnte partnere bla.a. hos
Microsoft, men fandt desværre intet. Dermed ikke sagt at de ikke har oplysningerne
liggende et eller andet sted, men damn det er lidt af en jungle at finde rundt på deres
side.

Men lad os ikke give fortabt, da det er et yderst interessant og relevant spørgsmål.
Finder nogen et helt eller bare delvist svar er også jeg meget interesseret i dette.

The search is on!

/peo

Fra : Peo

Dato : 20-03-03 19:58

Ved en søgning...

http://groups.google.com/groups?hl=da&lr=&ie=ISO-8859-1&q=partners%2Bbrowsers+group%3Amacr
omedia.flash.*
....i MM's egen gruppe fandt jeg en anelse mere, men ikke videre fyldestgørende. Bla.a.:
http://www.macromedia.com/software/flashplayer/resources/devices/supported_devices/

http://groups.google.com/groups?hl=da&lr=&ie=UTF-8&threadm=37FA2F46.29446B%40macromedia.co
m&rnum=3&prev=/groups%3Fq%3Dpartners%252Bbrowsers%2Bgroup:macromedia.flash.*%26hl%3Dda%26l
r%3D%26ie%3DUTF-8%26selm%3D37FA2F46.29446B%2540macromedia.com%26rnum%3D3

http://groups.google.com/groups?q=partners+group:macromedia.flash.*&hl=da&lr=&ie=UTF-8&sel
m=36DA95DA.7525%40macromedia.com&rnum=3

Happy hunting

/peo

Fra : Henrik Hansen

Dato : 22-03-03 13:55

takker, men sgu da egl. mærkeligt det ikke bare lige popper op, det er da
noget alle har brug for? eller også tager jeg blot fejl, Henrik