ide søges
Fra : mette

Dato : 20-03-03 08:02

Hej NG

er der en der har en god ide til, hvordan man kobler en access-db sammen med
x antal filer i en mappe på serveren. Problemet er at der er ca 500
billedefiler i mappen som skal indskrives i en db. Jeg har lavet et script i
asp som tester db om den pågældende billedefil er i db, men det går meeeget
langsomt med at skiftet fra den ene billede til det næste. Jeg tro det
skyldes, at scriptet skal kalde sig selv, hvis den finder et billede som er
indskrevet i db'en .

gode ideer er meget velkommen

Mvh

Mette

Fra : Jakob Andersen

Dato : 20-03-03 09:25

mette skrev:
> [...]
> skyldes, at scriptet skal kalde sig selv, hvis den finder et billede som er

Hvilken funktionalitet er det du ønsker?

Kan du ikke blot løbe alle filerne i mappen igennem og smide stien i databasen,
herfefter kan du så lave de operationer du ønsker.

--
Jakob Andersen

Fra : mette

Dato : 20-03-03 10:16

det var en ide, men problemet er mere at når databasen skal opdateres at
finde de foto som er lagt en på serveren.

Mette