MSI K7T Turbo2 BIOS problem.
Fra : Erik B. H@nsen

Dato : 19-03-03 23:02

Hej NG.

Jeg har kørt med et MSI K7T Turbo2 i 1 års tid uden nogen form for
problemer. Så skiftede jeg dette bundkort og har haft det liggende til en
ven som senere ville bruge det i hans PC. Nu har vi monteret det og den
viser CPU korrekt, XP 1900+ som jeg har brugt til dette kort også. RAM
tæller den også korrekt op. 2 x 256 MB som også har fulgt dette kort. Nu det
underlige: jeg trykker på DEL for at enter BIOS, men istedet viser den en
sort skærm med en blå bjælke nederst og en blinkende markør i øverste
venstre hjørne. Har nu prøvet 2 af de nyeste BIOS updates men resultatet er
det samme.

(Håber) nogle kender dette problem og videre giver en evt. løsning.

Mvh. Erik